tom waits for alice Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 I serien "Populære avgjørelser fra forumledelsen" følger nå ennå et par veiledere: Jørgen og Hyrlen har takket ja til vervet. Brukere i fotballkategorien vil være vel kjent med begge. De var anbefalt av brukere og ønsket av vår residerende admin Jarmo. Vi gleder oss til å ha dem med i teamet. Geir Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Gratulerer. Rebel som jeg er, så er det som å få en venn i politiet ellerno. Jeg liker det egentlig ikke, men kan jo dra nytte av det en eller annen gang. Fnis fnis. Uansett. Kvalitetsbrukere begge to og hvis dette er noe dere vil så gratulerer med det igjen Endret 9. august 2010 av niko. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gratulerer Hyrlen! Det tar vel litt tid å sette seg inn i det her, men jeg er glad for å forhåpentligvis kunne hjelpe til på forumet. Takker for gratulasjoner, og håper at de som eventuelt er skeptiske lar seg overbevise med tiden Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gratulerer til én av dere. Bare tuller, gratulerer til dere begge! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gratulerer. Kom uventet på Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Enda flere united gutter med makt, hvor skal dette ende... 3 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gratulerer. Fornøyd med disse to :-) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Enda flere united gutter med makt, hvor skal dette ende... Jeg får bli en Liverpool-fan så da har vi balanse i makten.. ^^ Vi får se hva fremtiden bringer med seg, vi er ikke helt ferdige med prosessen ennå. Grattis til våre nye medhjelpere, velkommen skal dere være. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Takk takk folkens, gratulere Jørgen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gratulerer til begge to, herlig å se at det satses hardt på fotballdelen av forumet. To meget flotte valg. 1 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gratulerer begge to! Veldig enig i beslutningen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gratulerer som nye veiledere, ser dere tar inn veiledere og moderatorer i hytt og pine. Håper de gjør jobben sin når de har tid Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Gratulerer begge to. To valg jeg støtter 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå