Gå til innhold

Rar Kazaa

Anbefalte innlegg

Har kjørt Kazaa en stund - problemfritt. Men så, en dag skrudde PC-en seg helt plutselig av, uten noen symptomer i forveien. Da jeg starta oopp igjen brukte BIOS lang tid på å søke opp IDE-enhetene. Omsider fant den DVD og harddisk - men ikke CDRW. Så kjørte PC-en problemfritt igjen - en liten stund. Til i dag. CDRW ble ikke funnet i BIOS, og når jeg kom inn i Windows, jobba PC-en utrolig tregt, og harddisken leste og leste. Sjekka på CPU-usage, og Kazaa hadde 99. Avlsutta Kazaa, og CPU usage gikk ned til vanlig nivå. Restarta, og Kazaa brukte igjen hele 99 "CPU'er". Avlsutta, men da holdt CPU-usage seg på 67%.

Nå sitter jeg uten å kjøre Kazaa, og kjører problemfritt. Med en gang jeg starter opp, blir PC-en veldig opptatt med Kazaa. :sad:

Hjelper det med reinstllasjon eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg veit er det to verjoner av KaZaA. Den ene kaller filene kazaadownload1232323432.... og den andre kaller filene download231124312.... Har brukt begge har opplevd ikke akkurat det du beskriver (det har jeg derimot med DirectConnect - den får plutselig explorer.exe til å bruke masse ressurser..), men at det kan bli krøll på store filer (>600 MB). Hos meg har den begynt om igjen på fila selv om den er nesten ferdiglasta. Kan være noe med det?? Bruker hvertfall den som lagrer kazaadownload12332...-filer nå, og den fungerer bra.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har også akkurat samme problemet med Kazaa. CPU usage på 99 %. Dette skjedde i forbindelse med at jeg skrev under ja på den nye license agreement. Etter at jeg godkjente denne ble kazaa helt rar og tok vannvittig mye av prosessorytelsen. Har prøvd å installere det på nytt, men dette hjelper altså ikke. Er det noen andre som har løsning på dettè?

Mvh

Jie

Lenke til kommentar

Jeg har hatt et lignende problem... Prøvde å dele alle mp3 filene jeg hadde på disken min og da jobbet Kazaa som en hest.. måtte skru av delinga helt for at jeg skulle klare å bruke maskinen i det hele tatt... (det var ganske mange filer jeg å dele)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...