YayaToure Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hei! Tenkte at jeg skulle kjøpe et abonnement for å se fotball på internett, noen som vet om hvem som har de beste tilbudene å tilby? Både norsk og engelsk(kommentatorer) er helt toppers for meg, det som er viktig er pris og hvor mange turneringer jeg får med meg. Ønsker CL, Europa League, Premier League og kanskje til og med La Liga. som forespurt, noen som vet om det er noen som tilbyr alt dette? Endret 9. august 2010 av YayaToure Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 La Liga får du ikke, men TV2 Sumo gir deg PL, Tippeliga og landslagskamper. Er selv strålende fornøyd. Kundeservice svarer innen 5 minutter på mail hver gang jeg har spørsmål og det er stabilt med knallkvalitet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 SJekk tilbudet til TV2 Sumo. Der får du HD kvalitet på Premier League (absolutt alle kamper) og Tippeligaen. Du får også en god del privatlandskamper og kvalikkamper. Lenke til kommentar
YayaToure Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Hva med CL? Kan takle å miste La Liga, men CL er helt uaktuelt selv om jeg flytter på hybel Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 CL er vel fortsatt Viasat som har, så da blir det vel ViasatOnDemand som du får legge til oppå Sumo igjen. Om du er redd for å ikke få sett Yaya Toure, så kan du slappe helt av. Da tror jeg PL-pakka holder Lenke til kommentar
YayaToure Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 CL er vel fortsatt Viasat som har, så da blir det vel ViasatOnDemand som du får legge til oppå Sumo igjen. Om du er redd for å ikke få sett Yaya Toure, så kan du slappe helt av. Da tror jeg PL-pakka holder True dat ! Takk (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå