Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/Worklog: Nissan 200sx S14a Racing Edition

Anbefalte innlegg

Da har vredstein bekreftet at dekkene skal være slik fordi de ikke har rulle retning og kun innside, så da er den saken over!

Ang felger så hadde jeg bestemt meg for VarrsToen ES2 i hvitt, MEN.

Forhørte meg hos Enjuku, dem skulle ha 10,000 (!!!!) i FRAKT.. Det er helt hinsides, forhørte meg med produsent direkte og dem skulle ha 5000.. Så de felgene har jeg slått fra meg.

Har bestemt meg for nye nå, dimensjon blir 9,5x18 rundt om med ET20 foran og 30 bak.

Når dette er handlet så må jeg finne noen som gidder å ta på seg rustjobb, håpløst å finne..

Endret av olehenri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor tenker du å få lakkert bilen? Norge eller utland?

Fet bil forresten! *følger*

Har en kompis som er lakkerer, så det er ikke det største problemet når den tid kommer :)

Værre er det med å få fikset rusta, vanskelig å finne noen villige i nærområdet..

Takk for det, hyggelig :)

Ultralite felgene er nå solgt og hentet,så da er det bare å vente på de nye, så begynner ting å ordne seg.

Skal på verksted å få ordnet time til å fikse eksoslekkasjer + bytte kalippere når påskejobbinga er over, skal på rep øvelse i slutten av mnd så må ha kjørbar bil til da :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja, tipper det. Får håpe iallefall, men får de ikke på bil på ei stund tror jeg, må heve bilen litt først og det tror jeg ikke at jeg får tid til før mot neste helg..
Matt bronze, tror det blir passende bra mtp ny farge på bilen etter hvert :) Gunmetal er jeg lei :p

Lenke til kommentar

Felger mottatt og montert og jeg er storfornøyd med hvordan det ble på bilen..

Stikke litt utafor foran og måtte heve bilen litt bak, trengs litt valsing bak og mer justering så blir det bra, subber en del nå..

Se vekk fra møkkete bil. Jeg bor rett ved byens mest traffikerte og støvete kryss, 2 dager siden sist vask..

post-95668-0-82857900-1429110830_thumb.jpgpost-95668-0-71256900-1429110869_thumb.jpgpost-95668-0-98456900-1429110899_thumb.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Her har det vært stille den siste tiden, lite gjort med bilen annet at jeg har byttet luftfilter og at vindusviskerne har streiket.

Dette skal jeg få fikset snarest, samt montere en ny lyddemper samt fikse en lekkasje.

Skal også høre med firma ang rustjobb på den.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...