olehenri Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2017 Bilen blir vel snart satt på vinterlagring for vinteren, tok en av årets siste kjøreturer med den i dag 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Bilen er nå lagret for vinteren så her vil det vel knapt skje noe før April/Mai igjen tenker jeg.. Får i mellomtiden håpe denne her får meg igjennom vinteren 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2018 Nå nærmer det seg tiden å hente ut igjen bilen fra Vinterlagring snart, regner med jeg henter den i midten av April..Blir spennende å se den igjen og å se om den vil være med hjem igjen.. Samtidig har jeg begynt litt i tenkeboksen om hva jeg skal gjøre med den, tanken er å selge den samt å selge Audien for å gå til innkjøp av noe annet, men vet ikke helt om jeg skal selge slik den står eller gjøre den ferdig for å så selge. Om det ikke blir så jeg beholder den når den er ferdig.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Selg S14 til meg for 40k Neida, hva slags bil tenker du på? Hadde ikke gjort noe med en Skyline her i området Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2018 (endret) hehe, den går nok ikke for under 130, minst Går 3 registrerte Skylines bare i området Biri-Lillehammer, 1 R33 GT-R, 1 R33 GTS og en R34 GT-T. + Noen på Hamar og Gjøvik også.. Gikk regga et par R35 på begge stedene også for ei stund siden.. Vært et par R34 GT-R på skilter på Gjøvik også Men tanken er Skyline ja, kommer bare helt ann på om man selger bilene jeg har og om jeg får lån og finner en til en vettug pris..Er nok en stund frem i tid fremdeles er jeg redd.. Endret 18. mars 2018 av olehenri Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Har bare sett en R32 i Lillehammer en gang, ante ikke at det var så mange rundt her, er sikker på at jeg har sett din S14 et par ganger også. Drømmen for min del er R34, mer oppnåelig med GTT enn GTR da Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Går en R32 GT-R ja, men den sliter med rådebank så vidt jeg vet. R33 GT-R, R33 GT-S og R34 GT-T står inne for vinteren, R34'n skal bygges om til GT-R utseende. Harvært Mange S14 her i byen de siste årene, har en følelse av at mange har sett min da jeg bor midt i byen ? Mange som har kommentert at de har sett den og veit hvor jeg bor uten at jeg aner hvem noen er ? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Får håpe de slenger inn en RB26 på R34'n da, blir nesten som å kle ut en E46 coupe med 3l som en M3 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Hehe njæh, er jo rb25 i de med samme effekt så det går nok fint Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. april 2018 Forfatter Del Skrevet 16. april 2018 Vinterdvalen endelig over, bilen har stått urørt siden oktober og startet ved første vridning av nøkkel ? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 EU kontroll i dag, noe som resulterte i 1 2r feil, utett sylinder i en calipper bak. Greit med feil det på en så gammel bil men smått irriterende da jeg byttet kalippere rundt hele bilen i fjor.. Har forsøkt å få tak i rep sett men dette er ikke å oppdrive her i landet virker det som, så har i stedet bestillt en ny calipper.. Bilen begynte plutselig å slite med høy temp i går og i dag, kokte nesten for meg i dag slik at jeg kjøpte ny termostat, monterte denne og får se om den blir i litt bedre humør av det. Får ikke brukt bilen på noen uker nå men satser på at det ble bedre.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Calipper ble byttet og bilen gikk igjennom EU. Vedrørene tempproblemer så ser det ut til at det var dårlig kontakt i kontakta til AC vifta som gjorde slik at kjølevifta ikke klarte å kjøle ned bilen i den varmen som var. Fremdeles litt ustabil i temp men det tror jeg ordner seg når jeg får lufta kjølesystemet. Tok oljeskift på bilen også her en dag, samt dagen etter så fikk jeg byttet VVT hjulet igjen, denne gang til et splitter nytt et, og jeg har fått tilbake bunndraget i bilen som har vært borte ei stund. Bilen fjusker litt men skal bytte plugger og se om det kan gjøre underverker Gammelt vs nytt Trenger å senke den igjen litt ? Eksremværet gjør bilen støvete og fæl, trenger mye vask ? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 et spm: Hvorfor sensurere bildene på første post når de er synlige på andre? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2018 et spm: Hvorfor sensurere bildene på første post når de er synlige på andre? De bildene er det ikke jeg selv som har tatt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2018 Selges. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=130890875 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Bestemt deg for hva neste bil blir? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2018 Blir nok sansynligvis ikke noe ny bil, har Allroaden som sikkert får noen mods. Får se, har mer behov for pengene akkurat nå. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Ah ok, forståelig. Håper du finner noe bra for Allroaden da Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2018 Senk og noen feite rotiforms er allerede sett ut, men får se. Selger ikke S14'n om jeg ikke får 130. Har ikke noe utgifter på den så er ikke avhengig av å selge den. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2018 Da var tiden med denne over og bilen har reist til ny eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå