olehenri Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 Sommerfølelse på vei hjem fra nattevakt Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) Kan vel si det plutselig ble tide for å bytte klosser på ene siden bak.. Endret 13. mai 2017 av olehenri Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2017 Bestillt nye calippere + skiver rundt om nå, så nå håper jeg det blir slutt på alle bremseproblemene med denne.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Fått Nye front kalippere og bremseskiver fremme/bak nå, venter bare på de nye kalipperene bak så får man satse på at man blir kvitt diverse bremseproblemer. Også må man finne ut hva slags farge man skal lakke de i ? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Jeg ville gått for en mørk farge. En mørkere variant av den klassiske røde kalipperen hadde gjort seg veldig tror jeg! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Nja, litt usikker igrunn.. Har lurt på å teste marrakesh brown på de, men ettersom at bilen sansynligvis bytter farge i sommer så er jeg litt skeptisk til mørkere farge på de. Klassisk rødt blir det iallefall ikke men mørkere kunne gått ann Også lurt litt på gul med svart skrift, brembo gul etc.. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Skal bilen bytte farge så ville jeg for nå bare ha lakkert de i sort også tatt vurderingen på nytt etter fargebyttet. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Alt av bremser mottatt, så da får man se om man får montert på det snart Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 Litt småplukk gjort i dag, tror detta blir ålreit på bil Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2017 Ikke fått montert nye bremser ennå pga en skulderskade, så det må nok vente ei stund om jeg ikke får tak i noe hjelp.. Men fått småpuslet litt mer med kalipperene, ble ikke strøkent men.. På fredag leverer jeg bilen til rustsveising av kanaler/hull i kanaler samt hjulbuene bak. Satser på at det blir bra Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Bilen levert til rustsveising, etter hva jeg har fått sett foreløpig så har det vært et realt krokanparty i kanalene mine.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Mye må du ut med for en sånn jobb? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 Vet ikke eksakt ennå, men tipper det blir i underkant av 10 000 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Satser på at dette blir bra på bil, gjør seg bra på sofaen iallefall ? Endret 17. juni 2017 av olehenri Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2017 Et par av bildene jeg har fått fra rustjobben Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2017 Mye må du ut med for en sånn jobb? 11,000,- ble det kostende 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2017 Bilen tilbake fra rustfiks 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2017 Fått byttet kalippere foran i dag, men pga en skade jeg har om dagen så ga jeg meg så de bak blir ikke byttet ennå. Ble fornøyd med den fargekomboen på bil Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2017 Venter på hjelp til å få sett på den lille rusta jeg har igjen i hjulbuene, så nærmer det seg nok lakkering snart. Ser frem til ny farge på bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå