olehenri Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Har slitt i noen år med et gåent lager i VVT hjulet på bilen som har gjort at bilen har kaklet en del til tider. Dette ble byttet i kveld så nå høres bilen normal ut igjen Kostet meg en vippearm ved sylinder 1 men Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Bestemte meg for å teste ut LED kjørelys i nær og fjernlys, så har bestillt meg kit til dette.Mottok det ene i dag som jeg har montert i nærlysene mine, 40W pærer på 4000lm og 6000k.Enkel installering, man kobler det som xenon kit, ganske rett frem men kan være litt problematisk om man ikke har plass til viftehuset på de. Slik ser pærene ut:Fikk akkurat plass til disse, kunne også bruke støvdekselet utapå.Forskjell mellom halogen og ledFerdig montert på begge sider 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Så en S14 Zenki(?) og så din S14 nesten rett etter hverandre, ønsker meg en sånn bare mer og mer jo oftere jeg ser din på vegene Når skal du lakkere fanger og spoiler? 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 hehe, går et par Zenki her i området, en som er dippa lilla (dama til han som har den blå på bildet med min lengre over her) og en orange/svart. Går en til og men den står i deler så vidt jeg vet..Hadde håpet denne uken, men lakkereren min hadde ikke tid, så muligens neste uke en gang Kveld LED`s: 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. august 2016 Forfatter Del Skrevet 30. august 2016 Deler levert til lakkering Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Fått bilder av delene i lakk, regner med at jeg får de tilbake i morgen eller torsdag så da får man se om man får montert det igjen kjapt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Najs! Blir bra så fort du får delene montert! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 satse på det Satser på å få de i morra før jeg reiser på jobb, så jeg ialelfall får på frontfangeren først og fremst Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 Fått tilbake delene og montert, storfornøyd med hvordan det ble! Litt småplukk ble det i lakken men det er så lite at det kan jeg leve med. Tok noen dårlige bilder, skal få tatt noen bedre siden. Har heller ikke rukket å få montert takvinge, har ikke noe så jeg får gjort det akkurat nå 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Da vart det endelig noen mer ordentlige bilder av bilen igjen Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 Litt småfiks er gjort i det siste og den er klargjort til vinteren. Neste på agendaen blir vel å kjøpe nytt batteri før det blir for kaldt, tenker da å prøve ut Vartra E39 batteriet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Ser bra ut! Planer om å lakke sprederne grønne? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Det er bare deksel, men nei de skal holdes svarte for å ha en liten brytning i stil med grillen. Har sett folk som har lakkert de før og syns ikke noe særlig om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Aha, reagerte sikkert bare fordi jeg er vant til å se JDM-fangeren med spredere Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 ja sprederene er der dem, men det svarte rundt de er bare deksel. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Etter noen uker med startproblemer så fikk jeg liv igjen i bilen i dag, og den ble satt inn til litt velfortjent opptining Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. april 2017 Forfatter Del Skrevet 13. april 2017 Venter på sommerskoføre om dagen, en liten setback i dag men.. Går med litt planer i bakhodet, litt forandringer, får se ann litt hvordan det lar seg gjøre økonmisk Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 På tide med sommerhjul nå Fått et problem med at ene bakbremsen henger på, ikke første gang jeg har slitt med kalippere på denne bilen så i stedet for å fikse de eller kjøpe nye brukt så velger jeg nok å kjøpe nytt.. Vært en del varmegang i denne gittmæ.. Har yellowstuff klosswæer, men det er umulig å se nå for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå