olehenri Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Vurderes litt ned foran.. men får se.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 31. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2016 Montert sidemarkeringslys på bilen i dag, viktikg med litt smådull Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Ser bra ut! Fikk du tatt rusta i vinter? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Nei, har ikke fått gjort det ennå.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2016 Et lite morgenbilde av bilen etter at jeg var ferdig på jobb i dag tidlig Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Bilen er fortiden vingeløs etter at jeg la ut den ene Kouki vingen min til salg her om dagen, det endte med at den jeg hadde på bilen også ble solgt fordi jeg fikk såpass godt for begge to..Venter på en ny en i posten nå, av samme type men 3 delt med. Glassfiber sider og midtdel i karbon Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Par nye bilder mens det ikke skjer så veldig mye.. Byttet AC radiator her om dagen da det var lekkasje i min, kjøpte ny brukt så får håpe den er tett.. Hvis ikke så får jeg kjøpe en helt ny en.. Ny vinge kommer i posten i morgen, forhåpentligvis Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2016 Ny vinge mottatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Blir bra det der! Liker slike litt diskrete karbondetaljer. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Ja liker det selv Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Vingen er iallefall prøvemontert, trenger litt tilpasninger men Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Når jeg for en gangsskyld har med meg kameraet mitt så var det grei å knipse litt med det i stedet for mobilen Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2016 Har vært ute etter å bytte front på bilen ei stund til Kouki fronten, da jeg digger denne. Har blitt enig med en som vil ha orginal front om å bytte, så da blir dette gjort snart tenker jeg Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Da har man fått byttet frontfanger til Kouki fanger, litt uvant å se bilen med den men jeg digger de fangerene like mye som orginalfangeren jeg hadde. Har hatt lyst på denne her lenge men de koster såpass mye at jeg ikke har vært interessert i å betale for den men nå ordnet det seg med å bytte med en annen.Mangler å få lakka, så blir vel helheten litt bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Pent! Hvor mye regner du med at lakk av fangeren koster? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Nei det aner jeg ikke egentlig.. Regner med ca 2lapper for vingen og bakrutespoileren, så ca det samme for fangeren og tenker jeg. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 31. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2016 Litt nytt småtteri til bilen lå i postkassa i dag når jeg kom hjem fra ferie. Ny panser logo fra Nissan, planen er å ha dette på når jeg evt får lakket bilen, har nytt av det lynet jeg har på bilen fra før på vei også i litt bedre stand. Har også kjøpt på gummileppe i karbonlook som jeg skal prøve å montere under fronten for å se om det blir noe pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå