olehenri Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 Nei har ikke gjort det, men jeg driter ikke penger så har ikke fått ordnet med det helt ennå, har en kompis som jobber på gjøvik som skal lakke, men jeg sliter med å få tak i noen som kan ta kanalrusta på den.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Sjekket prisene over grensa på rustsveising? Har tenkt å ta rusta på min også etterhvert, og Sverige er en sterk kandidat. Tror det er en i Sandvika som kun driver med rustsveising, men det blir kanskje litt langt? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Nei har ikke sjekket, langt å dra bare for å få noen til å se på det. Sandvika er ikke så langt herfra, men frykter det blir langt dyrere enn hva jeg har råd til. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 Nye vinterdekk på bilen, det utgjorde en helt latterlig forskjell da mine gamle var fra 2007.. Nokian Hakka R2 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Montert coupevarmer i dag, det kjenner jeg blir godt. Med god hjelp av Fattern, så kom je p at det var AVC-R tidligere på bilen, så vi fant et hull i torpedo veggen vi bare kunne og da var det en smalsak. Viktigste for meg var å ikke ha en synlig kontakt, så denne ble stripset fast til ene IC røret, så jeg må inn med hånda for å få inn kontakt, men det får jeg leve med Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg liker at du bruker bilen i vinterhalvåret, og ikke bare stuer den bort i 6-7 måneder av året! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Aller helst skulle jeg hatt en vinterbil, men når man har en 200sx, boliglån og er singel så går ikke økonomien opp i opp til det med menneskelig årsinntekt God vinterbil er det jo forsåvidt og så det går ann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Fornøyd med Vredenstein på sommerfelgene? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Beste sommerdekka jeg har hatt noen gang, med unntak av Toyo Proxes jeg hadde på en Civic.Nokian Hakka R2 er også uten tvil de beste vinterdekka jeg har hatt på noen bil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Aha Pappa skryter også veldig av Hakka R2. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2015 Ja de er knallbra, eller så knallbra det kan bli med 250hk, RWD og sinterclutch.. På snøen så er det tilnærmet lik styring på bilen som på sommeren, det sjokkerte meg når jeg testa her om dagen.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Her skjer det fremdeles lite annet enn daglig bruk, ikke så mye man får gjort med den heller igrunn.. På mandag skal den inn på verksted for bytte av en eksos pakning, montere lyddemper og stramme reimer da jegbø ikke klarer å få strammet dem selv pga ryggen. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Eksoslekkasje fikset, og montert på ny cat-demperen/lyddemper. Å du dæven hvor stor forskjell den utgjorde, nå ble det en veldig pen og lun lyd i bilen Et lite klipp av den når jeg startet den opp etter jobb i dag tidlig 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Byttet tilbake til Orginale lys foran, da det var en som ville ha orange og jeg var ute etter originalt igjen Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2016 Nylig hatt bilen på EU og noe overraskende ble det kun 2feil, en støvmansjett og Coilovers. Så nå er bilen justert opp, 4hjulskontroll til uken så får man se om man får godkjent coiloverene etter deg Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Var inne hos Biltilsynet forrige uke før godkjenning av Coilovers, dette gikk smertefritt og bilen er EU godkjent. Fikk dem også til å skrive inn orginalhjul dimensjonene som er på hjula som står på bilen på bildet, slik at det er gjort for sikkerhetsskyld. I vognkortet sto standard dim utifra det bilen hadde før chassisbytte, og ikke oppgitt med orginalhjulene som Racing Edition har, ettersom de sto i det tyske vognkortet så var det ikke noe problem. Kikket også over hele bilen samt tok bilder av den slik den var, nevnte heller ikke et ord om 3"eksosen eller FMIC, så da har jeg det å slå i bordet med om jeg skulle bli stoppet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 BT i Lillehammer? Ellers ser bilen bra ut Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 hehe nei, jeg dro til Gjøvik Latterlig lang ventetid der men, måtte vente 1 mnd på time.Jo takk for det, tar seg bra ut på bilder iallefall.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Sommerhjula på igjen,den er justert opp foran for godkjenninga jeg hadde men litt usikker på om jeg skal ta den ned igjen.. ikke helt bestemt meg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Trenger vel ikke å ta den ned så mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå