olehenri Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Heihopp! Ny bil - Ny Tråd! Solgte min S13 som jeg hadde tråd om her tidligere til en kar i Førde i februar ( som ble spiker etter 1 mnd )så da måtte jeg ha en ny bil. Valget falt på en S14A Racing edition, en utgave jeg har siklet på i mange år! Den er forsåvidt orginal med unntak av gule koni, eibach fjører, Apexi Eksos, FMIC, Justert trykk, Ultralite Hikari 8,5x18 og 9,5x18" Felger og Koukivinge, slik planlegger jeg å holde den! https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.gif Diverse bilder fra Februar og til Nå: Endret 13. juni 2017 av olehenri 7 Lenke til kommentar
crea Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Finfin bil olehenri! Har hatt lyst på s14a selv noen ganger. Den fronten mener business! Er det noen gromdeler fra Blitz du ikke vil dele med oss siden du har det merke på panseret, eller er det IC'n kanskje? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Det merket kommer fra S15 utgaven Bilen er nok orginal motormessig Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kul bil og mange fete bilder! Eneste minuset for min del er en litt kjip farge. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Fargen er herlig syns jeg, og eneste fargen Racing Edition utgaven kommer i Pent i sollyset Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hver sin smak. Min smak er selvsagt best. Neida... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Hver sin smak. Min smak er selvsagt best. Neida... Ikke akkurat Og man har ikke no valg om man vil ha denne utgaven av S14a Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Knallbra dette her! Masse bilder liker vi. Du burde dog kjøre en polering på hele bilen ser jeg, for da kommer fargen virkelig til sin rett! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 ja skal ta polish på den, men med min rygg så treng jeg hjelp til det og må vente til noen har tid Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Ole Johnny vs Autovern 0-1. = 90 000,- i skader! Som skiltet sier, AJ! Dette skjedde for en uke siden kl 04:30 i natt, men den står til oppbygging igjen allerede, kjekt med full kasko Endret 17. september 2010 av olehenri Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjipern... Tipper kampen ender 2-1. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 det har den nok allerede blitt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Finn bil da Mene, ta vare på den bedre, gutt Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Finn bil da Mene, ta vare på den bedre, gutt Spar deg når du ikke vet hva som har skjedd, eller hvordan jeg behandler bilen min. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ikke ment som noe negativ fra min side, men oppfatter vi det, så beklager jeg. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 blir bare frustrert, jeg blir normalt dissa rundt omkring fordi jeg alltid har kjørt pent med de bilene jeg har hatt som har hatt krefter, og når jeg først er uheldig, nei da har jeg kjørt som en idiot tydeligvis Og heldigvis så har jeg vitne som lå bak meg når dette skjedde som kan bekrefte at jeg ikke kjørte noe stygt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kan skje den beste det Godt du kom skadefritt fra ulykken ihverfall. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er vel vanlig rutine at man blir dissa når man moser bilen sin! Er litt dritt å få pes fra folk, men det er vel "normen" slik jeg har forstått det. Akkurat det å kjøre ut kan skje alle; den beste og den dårligste! Er helt sikker på at MindTooth kun mente det som en liten spøk, som de fleste andre også gjør. Uansett, kjipt at sånt skjer! Du skal være glad du kom deg hel fra det, OG at du hadde full kasko! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 ja henger liksom ikke på greip, har hatt lappen i 8 år og første avkjørslen min, og da har jeg plutselig ikke kontroll på en type bil jeg har kjørt i 4 år.. Det gikk uansett ikke mer enn i 30-40, så sjansene for at jeg skulle gjøre meg noe der var uansett små, fikk iallefall retta bilen slik mot autovernet at jeg traff ganske midt på og mest på høyre siden når jeg skjønte at det kom til å gå til helvete, rakk og sleppe rattet også i tilfeller airbagen kom. Utrolig hvor mye man faktisk får med seg når det skjer slike ting, selvom det ikke var snakk om no betydelig hastighet.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er kun instinktet som handler da ja! Det gjelder å ha trent opp instinktet riktig da, og det virker som du hadde det. Bra den ikke ble kondemnert! Det er jo ikke så langt unna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå