cbastus Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Jeg ønsker å skaffe et nøkkelring med en liten ku-bamse, noe slikt: Det må være tilgjengelig på fot i Oslo, helst i ettermiddag. Så langt har jeg sjekket Tanum på Paleet, Jernia på CC Vest og bokhandelen på CC Vest. Alle tips til hvor jeg får fatt på det er til stor hjelp Edit: Shit, postet denne fra feil browservindu og ergo i feil tråd :S Endret 9. august 2010 av cbastus Lenke til kommentar
Colin Archer Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvorfor vil du ha en kjedelig ku når det finnes så mange artige og kreative nøkkelringer rundt omkring? Sjekk ut for eksempel denne siden: http://www.dragenshule.no/shop.cfm?path=598,360 De har også en fysisk butikk nede ved oslo s. Der kan du også besøke shangrila, som har mange fancy saker;) Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Vi har en pose med sorte sånne på jobb. Aner ikke hvor de kommer fra da :/ Har en på mitt nøkkelknippe! Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Libertine: Kua er en intern greie Kaktuz: Selger dere de? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nei, vi fikk en pose fra en kiosk. De selger eller gir de bort tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå