Mats Aa Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Jeg har en iphone 3gs, men når jeg prøver å skru den på vil den ikke starte helt og skrur seg av og starter på nytt. Den eneste jeg ser på skjermen er eple som kommer opp under oppstart og etter det restarter den. Jeg har prøvd å holde begge knappene inne i 10 sekunder for å se om det hjalp, men var ingen forandring. Så hvis noen vet hvordan jeg kan fikse det hadde det vert fint. Endret 11. august 2010 av cyclo Emnetittel spesifisert Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hvis du har forsøkt å jailbreake iphonen din, vil dette skje. Hvis ikke, laster du ned sofwaren med itunes. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Det er jailbreaket med jailbreaken man finner på jailbreakme.com, men er det noen måte å fikse det på? Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det finnes bare en klumsete måte jeg kjenner til. En kamerat av meg hadde samme problemet. Kjør blackra1n jailbreaken. Den løser problemet midlertidig. Last det ned. Plug i iphone. Kjør det. Problemet er bare at du må gjøre dette hver gang telefonen er gått helt tom for strøm eller avslått. Hvis du vil ha den helt tilbake til stock ios så er det bare å laste ned fra itunes med pcen din. Har du ios 4? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Problemet er bare at den ikke kobler seg til pcen når den ikke slår seg på. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Forsøkt koble til i dfu mode? Slå av og holde hjem knappen nede når du kobler til itunes? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Forsøkt koble til i dfu mode? Slå av og holde hjem knappen nede når du kobler til itunes? Ahh, takk. Nå virker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå