Gå til innhold

Driver for Canon i990 skriver Windows 7?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo. Det ligger et alternativ som heter windows 7 i dropdown-menyen øverst på siden :)

Ja, men når du velger det kommer det ingen driver til Windows 7, bare tilleggsprogram.

Jeg er ikke den første på nettet som leter etter drivere til denne printeren til Windows 7 eller Windows Vista...

Gjør et google-søk du...

Endret av hsvendse
Lenke til kommentar

Men har du prøvd å innstallere tillegsprogrammene. Pleier vel å være slik at driverne følgler med? Det pleier også å virke med drivere for Vista på Win7 hvis du sliter med å finne spesifikke drivere for Win7

Ja, mener jeg har prøvd å installere tilleggsprogram ja...

Problemet er jo at der er ikke drivere til Windows Vista heller.

Dårlig av Canon.

Ikke skjønner jeg hvorfor de legger ut tilleggsprogram til skriveren til Windows 7 når de ikke har driver til Windows 7? Da har en jo ikke bruk for tilleggsprogram heller?

Endret av hsvendse
Lenke til kommentar

Hehe. Nei det er litt baklengs ja... Men har du prøvs Xp drivene da? Kan jo i værstefall sende en mail til Canon support og spøre hvilken nedlasting de anbefaler?

Ja, har prøvd mange forskjellige drivere...har tidligere hatt xp innlagt på maskina i tillegg til windows 7 bare for å kunne bruke printeren i xp...

Lenke til kommentar

Hehe. Nei det er litt baklengs ja... Men har du prøvs Xp drivene da? Kan jo i værstefall sende en mail til Canon support og spøre hvilken nedlasting de anbefaler?

Ja, har prøvd mange forskjellige drivere...har tidligere hatt xp innlagt på maskina i tillegg til windows 7 bare for å kunne bruke printeren i xp...

Nå sendte jeg spørsmål om driver til Canon Support. Tviler på de kan hjelpe, regner med de sier at driver ikke er tilgjengelig, men en får nå håpe.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Etter hva Canon selv hevder så skal driveren alt finnes i Windows 7, og at de tilbyr en tileggsdriver som utbedrer funksjonaliteten med driveren som allerede er der.

This product is a module that expands the functionality of the printer driver for Canon Inkjet printers as included in Windows Vista and 7.

Ellers kan jeg nevne om du ikke er klar over det, at Vista drivere funker like godt i Win 7 som noe annet, akkurat som Win 2000 driverne funket i XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...