hsvendse Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noen som vet hvor jeg kan finne en driver som virker for Canon i990 skriver til Windows 7? Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Her er driverne tilgjengelig på canons hjemmesider...Google is your friend Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Her er driverne tilgjengelig på canons hjemmesider...Google is your friend Nei, finnes ikke drivere for Windows 7 der til den skriveren? Jeg har jo selvsagt sjekka på Canon sine sider før jeg spør da? Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jo. Det ligger et alternativ som heter windows 7 i dropdown-menyen øverst på siden Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Jo. Det ligger et alternativ som heter windows 7 i dropdown-menyen øverst på siden Ja, men når du velger det kommer det ingen driver til Windows 7, bare tilleggsprogram. Jeg er ikke den første på nettet som leter etter drivere til denne printeren til Windows 7 eller Windows Vista... Gjør et google-søk du... Endret 9. august 2010 av hsvendse Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Men har du prøvd å innstallere tillegsprogrammene. Pleier vel å være slik at driverne følgler med? Det pleier også å virke med drivere for Vista på Win7 hvis du sliter med å finne spesifikke drivere for Win7 Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Men har du prøvd å innstallere tillegsprogrammene. Pleier vel å være slik at driverne følgler med? Det pleier også å virke med drivere for Vista på Win7 hvis du sliter med å finne spesifikke drivere for Win7 Ja, mener jeg har prøvd å installere tilleggsprogram ja... Problemet er jo at der er ikke drivere til Windows Vista heller. Dårlig av Canon. Ikke skjønner jeg hvorfor de legger ut tilleggsprogram til skriveren til Windows 7 når de ikke har driver til Windows 7? Da har en jo ikke bruk for tilleggsprogram heller? Endret 9. august 2010 av hsvendse Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hehe. Nei det er litt baklengs ja... Men har du prøvs Xp drivene da? Kan jo i værstefall sende en mail til Canon support og spøre hvilken nedlasting de anbefaler? Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Hehe. Nei det er litt baklengs ja... Men har du prøvs Xp drivene da? Kan jo i værstefall sende en mail til Canon support og spøre hvilken nedlasting de anbefaler? Ja, har prøvd mange forskjellige drivere...har tidligere hatt xp innlagt på maskina i tillegg til windows 7 bare for å kunne bruke printeren i xp... Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Fant denne tråden men er vanslkig å forså hva han konkret gjorde for å løse problemet. Men da er det mulig å få til iallefa.. Endret 9. august 2010 av Lambern Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Hehe. Nei det er litt baklengs ja... Men har du prøvs Xp drivene da? Kan jo i værstefall sende en mail til Canon support og spøre hvilken nedlasting de anbefaler? Ja, har prøvd mange forskjellige drivere...har tidligere hatt xp innlagt på maskina i tillegg til windows 7 bare for å kunne bruke printeren i xp... Nå sendte jeg spørsmål om driver til Canon Support. Tviler på de kan hjelpe, regner med de sier at driver ikke er tilgjengelig, men en får nå håpe. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Får håpe de kan hjelpe... Er jo håpløst å måtte bruke dual OS bare for å kunne bruke skriveren sin Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kan jo prøve denne da... sikkert akkurat den samme som på hjemmesidene til Canon, men er man desperat... Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 3 på rad Fant ut at printeren er støtta av Windows 7 og at du kan laste ned drivere som forhåpenligvis virker Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Det er driver for i900d, det er ikke den skriveren jeg har, jeg har i900. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Det ante meg det det var noe med den d-en ja... Fikk du svar av Canon support eller? fant denne siden, men den ser litt tvilsom ut Endret 10. august 2010 av Lambern Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Sliter med samme printer selv under Windows 7. Er det noen som har fått den til å fungere? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Etter hva Canon selv hevder så skal driveren alt finnes i Windows 7, og at de tilbyr en tileggsdriver som utbedrer funksjonaliteten med driveren som allerede er der. This product is a module that expands the functionality of the printer driver for Canon Inkjet printers as included in Windows Vista and 7. Ellers kan jeg nevne om du ikke er klar over det, at Vista drivere funker like godt i Win 7 som noe annet, akkurat som Win 2000 driverne funket i XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå