Deacon83 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har hatt min Desire i 3 dager nå og er ikke helt kjent med alle funksjonene. Har installert et program som heter NetCounter som viser mengden data som lastes ned over gsm nettet og wifi. Merker meg at, uten nesten å ha brukt mobilen på 6 timer, har mengden data lastet ned over gsmnettet økt med 11 mb.. Noen som vet hva dette skyldes? Hvilke progam/innstillinger kan/bør/må skrus av for at dette ikke skal skje..? Jeg har fjernet friend stream fra den ene startsiden, men vet ikke om det hjelper.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 alt etter hvordan du har satt opp diverse programmer som medfølger mobilen og eventuelt de du har lastet ned så vil dataforbruket variere. de fleste programmer som er foråhnadsinstallert vil ha muligheten for å bestemme hvilken type datatilkobling de skal bruke(wlan eller mobildata). du kan og gå i instillingene på mobilen og slå av mobilt nettverk(eller hold inne avknappen) for å stoppe all datatrafikk over mobilmastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå