Webhjelp Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Heisann, jeg velger å poste det her, men flytt det om det er i feil kategori. Mitt problem er nemlig at når jeg f.eks drar musen over en link med en tittel, f.eks "Til min hjemmeside". Så er det bare en hvit stor boks, jeg får ikke frem noe tekst. Jeg har windows XP, og Aspire One Minipc visst det er noe til hjelp. Se på bildet nedenfor. Håper noen kan hjelpe meg. Endret 9. august 2010 av Webhjelp Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Det ble feil, men har lagt ut bildet under der nå. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ser det nå.. Har du prøvd å slette historie/cache? Restartet maskinen? Prøvd annen browser? Hos meg hang FF seg opp og gjorde "ingenting riktig" sånn helt plutselig. Så etter sletting og restart funket alt igjen. Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Mener du jeg skal legge HELE loggen min? Jeg skal prøve å re-starte maskinen min, men bytte browser hjelper nok ikke. For det er sann når jeg holder musa over f.eks messenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå