kakskiv Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hei! Jeg trenger ny telefon og er helt forvirret i mobiljungelen. Men nå lader ikke min gamle Sony Ericsson lenger så da må jeg skaffe noe nytt litt raskt. Håper noen kan hjelpe meg å finne det jeg er ute etter. Det jeg er ute etter er: - GPS som fungerer, både når du kjører bil og når du er fotgjenger. Jeg liker ikke navigasjonen på iPhone, og forstår det også som at du ikke kan lagre kartene på iPhone og dermed må laste ned hver gang, sånn at det blir store kostnader på datatrafikk. Dermed ønsker jeg helst en telefon hvor kart kan lagres, og gjerne følger med. - Et OK kamera, jeg er fotograf så ett OK kamera er alltid bra, men selvfølgelig har jeg jo andre kameraer også, så veldig viktig er det ikke. Bare det holder til facebook. - Muligheten til å installere Spotify-app'en. Regner med at dette blir den eneste app'en jeg kommer til å bruke med det aller første. Forresten, gjerne mulighet for Skype også. - God nettleser. - MP3-spiller og radio (radio ikke dødsviktig) - Gjerne muligheten til å bruke telefonen som internett-access til PC, sånn som iPhone kan brukes på mac, men ikke superviktig. - Bluetooth uten sperre for filoverføring slik som iPhone har. I tillegg har jeg tenkt å skifte abonnement. Har i dag Chess Gold og bruker rundt 400 kr i måneden. Er det mulig å finne ett nytt abonnement som inkluderer mobilt bredbånd til omtrent samme pris? Endret 9. august 2010 av kakskiv Lenke til kommentar
kakskiv Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Htc Desire Den ser unektelig bra ut, var såvidt og så på den i dag hos Expert. Har du, eller noen andre noen anelse om hva som er best av å kjøpe den til fullpris og så tegne abonnement utenfor eller å kjøpe den med nedbetalingsplan? Jeg har pengene til å kjøpe til fullpris nå om det er billigst. Men best mulig samlet pris er det jeg er ute etter. Trenger sikkert 500mb trafikk, 200 ringeminutter og 100sms. I dag betaler jeg ca 3-400kr for dette - uten datatrafikk hos Chess. Men det er så mange teleselskaper og tilleggspakker at jeg blir helt forvirra. Hva regnes som billigst i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå