waerg34g Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hei, Min gamle Sony bakprojeksjonstv tok kvelden, og de var ikke i stand til å reparere den. Derfor har jeg blitt kreditert den gamle tv-en, og kan nå velge en ny på Sony Center. Dette kom jo en smule brått på, og jeg er ikke oppdatert på hva som rører seg der ute. Håper derfor det er noen her som kan bidra med noen tips. Jeg har ikke fått bekreftet beløpet jeg har til rådighet, men betalte i sin tid 13500, og antar at jeg har et sted mellom 10000 og 13500 å handle for... TV-en brukes primært til tv-titting, med store innslag av sport. Ser også endel serier og litt film i blant. Kona har slått ganske kategorisk fast at vi skal ha en "mindre" tv, i alle fall tynnere. Så ny bakprojeksjon er nok ikke aktuelt. Den gamle tv-en var en 50", og etter å ha hatt en 32" lånetv tror jeg nok 46" er minste vi ønsker å gå for... Kildesignalene kommer fra en GET PVRboks, pr nå via SCART. Har også en H/K DVD25 koblet til med komponentkabel. Vurderer å kjøre begge via min DENON 2308 og bruke HDMI. Ligger også en blurayspiller i handlekurven etterhvert, sannsynligvis fra Denon. Jeg har kikket litt, og funnet ut at plasma kanskje hadde vært best, men det ser ikke ut som om Sony har så mange plasmaskjermer... Så per nå vurderer jeg en av disse: KDL-46W5500 KDL-46EX700 Er det noen som har erfaring med noen av disse? Eller som kanskje har et helt annet tips? Takk for all hjelp! Edit: Så "bruksanvisningen" for hjelp til tv-kjøp for sent. Endret 9. august 2010 av waerg34g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå