Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Smålig forvirret

Gjest confusion

Anbefalte innlegg

Gjest confusion

Heisann.

Har vært ganske så betatt av en jente nå i halvannet års tid. Vi prater vel sammen 360 dager i året om alt mellom himmel og jord.

Vi treffes jevnlig en gang innimellom, enten det er kino eller hjemme hos meg/henne og ser en film, ute og spiser, konserter etc.

Jeg prøvde meg en gang tidligere men da var det for sent da hun holdt på med en annen kar fra før av.

Men så sa hun at om jeg hadde prøvd meg tidligere hadde jeg fått henne. Vet ikke om jeg skal tro på det eller ei.

Så hadde det seg slik at jeg introduserte henne for en kompis og han virket ganske keen på henne. Jeg spurte henne pent om hun bare kunne la det ligge og ikke la det bli noe mer med denne kompisen min og det sa hun ja til. Kan det være ett tegn på at hun er noenlunde interessert i meg?

For all del, jeg tvang henne ikke. Hadde hun hatt følelser for han hadde det ikke vært noe jeg kunne gjøre uansett. Men "bros before hoes" er ganske viktig i min omgangskrets.

Denne jenten er noe jeg føler jeg kunne hatt et forhold med veldig lenge, noe jeg vil.

Begge oss to er forøvrig like gammel, 18 år.

Unnskyld om teksten ikke er godt nok skrevet, er sent på kvelden.

- Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det kan være et tegn.

det kan være hun rett og slett respekterer deg som person og forstår at en slik handling vil såre deg og dermed holder seg unna.

hva med å bare snakke med henne om dette? høres ut som du allerede sitter litt fast i vennskaps"fella" og har dermed lite å tape vis det er kjærester du vil være.

Lenke til kommentar

Hva med bare vise at du bryr deg masse om henne og være til stede for henne når hun trenger deg. Snakke kun om henne og hva hun føler osv. På den måten gir du henne oppmerksomhet...

Videre respektere hennes mening, støtte henne osv

Kanskje det kan føre til at hun liker deg mer mer og som vil videre føre til mer følelse for deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...