Sir_Wrathson Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ser grei ut, liker fargene. Men, hva er det til? Hensikten med en logo er å bli gjenkjent og skape identitet, så utformingen burde ofte skape en assosiasjon/ha en hensikt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Ser grei ut, liker fargene. Men, hva er det til? Hensikten med en logo er å bli gjenkjent og skape identitet, så utformingen burde ofte skape en assosiasjon/ha en hensikt. Har det, men brukte "A" en som en skisse. Jeg bruker den på brukerprofilene mine på nettsider, som her! Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei! Jeg laget en enkel logo i photoshop cs5 extended. Men jeg synes at bilde,liksom ikke er helt komplett, at det mangler noe. Trenger noen forslag. Se på bildet nederst. Tar også imot ros og KRITIKK! Copyright © 2010- - Rettighetene av bildet er eid av xDestiny10x. Kopiering uten samtykke er forbudt! Ville bare fjernet de sorte prikkene her og der..var flott denne:-) Høres tøft ut! Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Logoen virker noko flat, og høglyset du har lagt på ovanfor A-en er i mi meining ikkje så veldig godt utført, dersom hensikta di er å skape ei kule-effekt burde den ligge heilt inn til den blå kanten, og gjerne gradvis bli meir difus, i tilleg kunne det kansje vore ein idè å legge inn ein skugge på motsatt periferi. For å lage ein enda betre kule-illusjon kan ein blant anna legge på ein tekstur med ein bulge-effekt over sirkelen, til dømes slik som dette: Mye bedre denne:-) Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fjern den splash effecten på "A" den ser horribel ut. Så kunne du heller outline "A" med en grå stroke så det ser mer metallisk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå