sameoldwall Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei! jeg er på utkikk etter fremtidig jobb, og vil utdanne meg som sveiser, og da lurer jeg på om hvor mye en fra Larvik tjener som sveiser? jeg vet det kommer an på en god del, men bare sånn circa. jeg er ivrig etter å bli sveiser, og en person har sagt at de tjener dårlig i forhold til havn arbeid, er dette sant? jeg vil gjerne klare meg fint ute i verdenen. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Spørs jo på type sveising.. Snakker du om å sveise f.eks butikkreoler sammen, eller snakker du om sveising på bygg eller offshore... Offshore er som alltid gode penger, bygg er meget kurante penger det og, derimot ett lite sveiseverksted er litt begrenset desverre... Sveising er så mangt... Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Spørs jo på type sveising.. Snakker du om å sveise f.eks butikkreoler sammen, eller snakker du om sveising på bygg eller offshore... Offshore er som alltid gode penger, bygg er meget kurante penger det og, derimot ett lite sveiseverksted er litt begrenset desverre... Sveising er så mangt... Jeg går enten for bygg eller offshore, jeg må aller først se hvordan jeg fortsatt lever med kollegaer, hvis ikke går jeg for offshore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå