Holograph Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hallo. Jeg har nettop bestilt meg en HTC Desire med djuice phone m/ mobilsurf. (Nå er jeg lei av iPhone, og den lukkede verden!) djuice phone m/ mobilsurf inkluderer 500mb i mnd., men jeg lurer på om dette bare gjelder GSM/Edge, eller om dette også gjelder 3G? evt. noen tips? Jeg er også ny innenfor Android og lurer på om dere har noen tips eller nyttige apps? Gjerne noen nettsteder for Android-brukere? Tusen takk, Holo Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235766 Ganske håpløst før du skriver hva du vil ha på telefonen. Jobb? Morro? På programmet som heter marked på telefonen finner du alt i forskjellige kategorier. De gode programmene ligger under mest populære. Lenke til kommentar
Holograph Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Beklager, er veldig trøtt. Jeg ser vel etter underholdning, gjerne systemverktøyer, sosiale medier og surfevertøy. Anyways, takk for link Lenke til kommentar
ketil101 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Henger meg på i denne tråd. Hvor finner man den originale klokken med været på forsiden, dersom jeg i vannvare har fjernet den? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Trykk på skjermen ett sted det er plass og hold inne, Widget , Klokke , og der inne bla bortover og velg en. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 djuice phone m/ mobilsurf inkluderer 500mb i mnd., men jeg lurer på om dette bare gjelder GSM/Edge, eller om dette også gjelder 3G? Hei! Forskjellen på GSM/Edge og 3G er at farten et større med 3G. Dvs at det går raskere å laste sidene du vil se. Og abonnementet ditt dekker selvsagt begge deler. Jeg har målt mitt bruk på min Desire og kommet til at jeg bruker ca. 1,2 gb i måneden. Nå bruker kanskje jeg telefonen mere enn de fleste men siden du kommer fra iPhone vet du vel ca. hvor mye du bruker å være på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå