Iriver Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Stemmer det at man ikke kan kjøre ATV 125cc med sertifikat i klasse A1? Gjelder det farts- eller kubikkbegrensning? Kan jeg rulle i 60 km/t med en ATV 50cc? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) 50 cc atv regnes som moped og regler deretter. ATV større enn 50 cc går på bil lappen (B) Endret 9. august 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Iriver Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Åh Blir det riktig da at hvis jeg låner en moped (50cc) og kjører den, så kan jeg for eksempel ikke kjøre på motorvei, ha noen bakpå osv? Burde da være lov når jeg faktisk har A1? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 stemmer det. Sånt skal forresten stå på vognkortet. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har tidligere sett en Aeon 125cc som var registert som lett-mc. Dette er ytterst sjeldent, men finner du en slik, har du lov til å kjøre den på A1-sertifikatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå