herzeleid Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei, har ett problem som har oppstått den siste måneden. Får ofte melding opp på PS3en om at den må oppdateres, den finner oppdateringen og ber meg vente. Etter to tre minutter får jeg opp melding om at det har skjedd en feil, dette skjer hver gang. Både på spill og programvaren til konsollen. Det funket for en måneds tid siden men altså ikke lenger nå. Noen som har noen gode ideer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kan jo være internett forbindelsen som er dårlig. Systemoppdatering kan du gjøre manuelt Les mer her: http://no.playstation.com/ps3/support/network/detail/item49480/Oppdateringer-av-systemprogramvaren-for-PS3/ Se under PC-oppdatering. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 det rare er at det funker på xbox360 og pcen. Så skjønner ikke hva det kan være Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 oppdatert vi minnepenn og åpnet porter på ruteren. Fortsatt får jeg ikke lastet ned oppdateringer. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg vet ikke hva som er problemet, du må nesten snakke med Sony. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Etter å ha googlet og styrt i noen timer nå ser det ut til at det ordnet seg. Skrudde av UPNP i ruteren og nå går alt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå