Jokkas Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Vi i exlip, eller jeg og berzerk fant ut nå at vi arrangerer open lobby imorgen (idag) kl 20.00 Eneste som er lov er quickscope, noscope, og throwing knife. Add eXlip-quadrapop eller eXlip-berZerk på PSN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 I'll be there! Great Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Er ikke sikker, han i clanen som har hd pvr har vært mistenkelig offline i 2-3 dager nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Tror jeg avlyser grunnet at over halvparten av clanen er vekkreist, det vil si at ingen har recorder, og vi mister mange spillere (ikke bare fra klanen.). Tar det igjen om en ukes tid. Uansett har vi en liten FFA på rust, de som vil joine bare adder meg eller trådstarter Endret 9. august 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Vi i exlip, eller jeg og berzerk fant ut nå at vi arrangerer open lobby imorgen (idag) kl 20.00 Eneste som er lov er quickscope, noscope, og throwing knife. Add eXlip-quadrapop eller eXlip-berZerk på PSN hahah wat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå