Gå til innhold

Valgets kvaler: "Xperia X10 Mini" eller "Vivaz"

Anbefalte innlegg

Hei på du, forum!

Skal endelig kjøpe meg en ny telefon, og har satt meg fast mellom to valg:

Jeg har netcom Youngtalk (Elendig pris på nettbruk, så Wi-fi blir nok brukt flittig), og har lest litt rundt om de to produktene "Sony Ericsson Vivaz" og "Sony Ericsson Xperia X10 Mini".

Etter å ha lest anmeldelsene på amobil.no virker det som at du får mest for pengene med å kjøpe X10 mini.

Men kameraet, skjermstørrelsen og grafikk-prosessoren til Vivaz gjør meg usikker på hvilken av mobilene det lønner seg å kjøpe, trass i at Vivaz kun er 400kr dyrere.

Så jeg lurer på om det lønner seg å bruke 400kr mer på en Vivaz enn å kjøpe en X10 mini. Begge har dessuten forskjellige OS, så jeg lurer også på hvilken av OSene som er raskest og som har best mulighet for nedlastbare programmer.

Det virker som om X10 mini får betydelig mer oppmerksomhet enn Vivaz.

Takk på forhånd for alle innlegg.

Endret av Csvk!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg opplevde Vivaz som treig i forhold til X10-mini , som var mer responsiv

Var den irriterende treg, elle bare "tregere" enn x10? Hvilken ville du valgt i forhold til kamera, lyd og bilde?

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Sliter faktisk med akkurat samme dilemmaet mellom de to telefonene, men jeg vurderer proff versionene siden jeg vil ha tastatur, så gleder meg til å se hvilke råd du får her og anbefalingene du får her.

Personligt så lener jeg mest mot vivaz pga større skjerm og bedre kamera, men liker ikke det at den ikke har android og det at den ikke kan spille divx

Endret av pittbull1
Lenke til kommentar

Jeg opplevde Vivaz som treig i forhold til X10-mini , som var mer responsiv

Var den irriterende treg, elle bare "tregere" enn x10? Hvilken ville du valgt i forhold til kamera, lyd og bilde?

Takk for svar! :)

Hvorfor vurderer dere ikke Samsung Wave?

Vivaz er jo bare dødskjedelig med sitt gamle OS og X10 har for liten skjerm.

Wave er superrask har et strålende HD kamera og dobbel så god batteritid en begge disse to. På designfronten er den klart penere og påkostet i aluminium pluss den har verdens beste skjerm og takler Div X.

Lenke til kommentar

Hvorfor vurderer dere ikke Samsung Wave?

Vivaz er jo bare dødskjedelig med sitt gamle OS og X10 har for liten skjerm.

Wave er superrask har et strålende HD kamera og dobbel så god batteritid en begge disse to. På designfronten er den klart penere og påkostet i aluminium pluss den har verdens beste skjerm og takler Div X.

endte opp med å bestille meg en desire etter å ha lest om alt skrytet den får over alt

Endret av pittbull1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men det virker som fyren skal ha en billig telefon her. Hvis det står mellom de to ville jeg absolutt valgt X10mini. Den koster 1,- med abonnemnet. Når det er sagt har den ikke like bra kamera, men den tar fortsatt meget gode bilder i godt lys.

Hvis du går over til telefoner som Vave eller Desire må du betale mer, men du vil oppleve en betydelig bedre telefon. Du har også iPhone 4, men den blir da mye dyrere igjen, men da får du bedre telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...