rosasofa Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i batterier til mitt Minolta Hi-Matic F? Har tatt ut de to batteriene som sto i, og på dem står det: BEREC PXRM 640. Selges disse batteriene fortsatt? Hvis ikke, fins det en erstatning? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Klarte å googla meg fram til ei side med bruksanvisning for kameraet ditt, og ut frå bildet av batteribyttet kunne det sjå ut som at det er heilt standard kalkulatorbatteri som går i det. Du kan jo ta med deg batteria i ein bokhandel - eller kameraforretning - og høyra om dei kan hjelpa deg. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det der er ikke noe standard batteri, nei - de lages ikke lenger - feil størrelse og feil volt. Men - det er håp - du kan få kjøpt convertere som tar et mindre batteri så det fungerer. Eller du kan lage din egen. Les for eksempel mer i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå