Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Butikk som selger plakater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden du ser etter filmposters så er det nok ikke interessant, men om du skal lage noe selv og ha det profesjonnelt trykket så har jeg fått gjort det før hos allkopi. Husk dog at om du skal ha vanlig plakatformat i printkvalitet så må du ha enormt høyoppløsnings bilder å bruke - det holder ikke å bare laste det ned fra nettet (ved mindre du skulle finne en side som spesialiserer seg på akkurat dette).

Det vil nok også være litt dyrt for å bare gjenprodusere postere bare for å nevne det, så det er nok bare et godt alternativ for egenprodusert materiale.

-Stigma

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det beste utvalget finner du på nettet. Jeg har ingen konkrete eksempel, men et søk på google eller annonser i filmblad (det var mye slik reklame i Empire før ihvertfall) kan kanskje hjelpe.

Du kan også gå til f.eks. Videonova eller en kino og spørre om du kan få noe markedsførings materiale. Lenge siden jeg har gjort det, men husker at jeg hadde masse filmplakater og cardboard figurer på barnerommet fra en lokal videoutleier.

Lenke til kommentar

Det beste utvalget finner du på nettet. Jeg har ingen konkrete eksempel, men et søk på google eller annonser i filmblad (det var mye slik reklame i Empire før ihvertfall) kan kanskje hjelpe.

Du kan også gå til f.eks. Videonova eller en kino og spørre om du kan få noe markedsførings materiale. Lenge siden jeg har gjort det, men husker at jeg hadde masse filmplakater og cardboard figurer på barnerommet fra en lokal videoutleier.

Aaah, smart. Det hørtes ut som en god ide.

Ja alle free record shops er nedlagt.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Drar opp den tråden her igjen jeg. Denne gangen er det nettbutikker jeg er på jakt etter. Jeg ser etter en nettside som selger underground hiphop plakater. Da sikter jeg til grupper som ikke så mainstream (f.eks Cunninlynguists, La coka nostra, Psycho realm osv.). Overrasket meg at de ikke hadde cypress hill engang på allposter.com/no. Noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...