Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Etter en uke med jobbing hver dag har det ikke vært mye tid til SC2, men i dag greide jeg og snike inn noen kamper. Men jeg merket at det lagget noe ekstremt på min første kamp. Så jeg gikk ut av SC2 og for og se om jeg hadde på noe som kunne ta opp internettressurser, men nei. Fant ikke en eneste applikasjon som brukte internett så jeg fortsatte og spille litt til, siden jeg trodde det var motstanderen som hadde en crappy connection. Men i den andre kampen så lagget det også noe ekstremt, såpass at det var umulig og micro slik at under kamper så var det nesten umulig å gjøre noe bortsett fra å bruke A. Så jeg trodde kanskje det var brannmuren min det var noe galt med, så jeg skrudde den av og i tilegg restartet jeg. Det lagget fortsatt. Også trodde jeg det var noe med linjen min, så jeg testet med en torrent, men jeg fikk max hastighet på den. Også testet jeg i CS og der var det null lagg.

 

Hva er dette fornoe? Er tydeligvis noe med spillet siden alt annet fungerer fint.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tydeligvis snakk om nettverkslagg? Hvis det er FPS er løsningen enkel: sett net graphics.

 

Er det høy latency derimot kan det være mangt. Prøv å google hvilke porter du bruker for å spille SC2, og se om disse er åpne i routeren din. Dersom de er stengt, så anbefaler jeg sterkt at du åpner de.

 

Og fungerer blizzard downloader som den skal, eller går den også tregt?

 

Edit: Du har europeisk klient/versjon, ikkesant? Så du ikke spiller mot asiatere? Det er klart at det da kan lagge :b Om du har kjøpt spillet i utlandet f.eks.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Battle.net 2 er det største skvipet blizzard har kjørt ut på lenge, er veldig ofte det er insane med spiking på b.net.

 

Evt så har du for dårlig pc til å kjøre de settingsene du kjører på.

 

Dette skjedde jo også i sc1, men ta det rolig, der lagde fansen en egen net booster og utviklet iccup hvor det ikke lagget og alt var fryd og gammen. De lager nok det samme til sc2 så vi kan spille uten lag igjen, tross alt er jo alt man trenger en LAN funksjon, så d....

oh snap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...