Gå til innhold

Forsikring til iPhone 4 som vil dekke fall skader? Bestiller fra apple.no


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal med 99% sannsynlighet bestille meg en iPhone 4 til uka. Men siden tlf er såppas dyr og er dekket med glass (jaja skal være sterkt men, er vist ikke så holdbart om du mister den i rett vinkel) vil jeg gjerne ha en forsikring som vil dekke mulige fall skader ol som kan føre til knust glass og eller skjerm. Så da lurer jeg på hvilke alternativer har jeg?

 

Er det da best å finne noe via mitt forsikringselskap. Eller er det egene dedikerte forsikringer til telefoner? Ser for eks at telenor har forsikring (Skal ha telenor abb) men, den kan ikke tegnes med iPhone...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg skal med 99% sannsynlighet bestille meg en iPhone 4 til uka. Men siden tlf er såppas dyr og er dekket med glass (jaja skal være sterkt men, er vist ikke så holdbart om du mister den i rett vinkel) vil jeg gjerne ha en forsikring som vil dekke mulige fall skader ol som kan føre til knust glass og eller skjerm. Så da lurer jeg på hvilke alternativer har jeg?

 

Er det da best å finne noe via mitt forsikringselskap. Eller er det egene dedikerte forsikringer til telefoner? Ser for eks at telenor har forsikring (Skal ha telenor abb) men, den kan ikke tegnes med iPhone...

 

OneCall`s mobilforsikring skal dekke det meste tror jeg, sjekk ut den. Koster deg 35,- i mnd hvis jeg ikke husker feil :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...