dTd Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei! Jeg skal med 99% sannsynlighet bestille meg en iPhone 4 til uka. Men siden tlf er såppas dyr og er dekket med glass (jaja skal være sterkt men, er vist ikke så holdbart om du mister den i rett vinkel) vil jeg gjerne ha en forsikring som vil dekke mulige fall skader ol som kan føre til knust glass og eller skjerm. Så da lurer jeg på hvilke alternativer har jeg? Er det da best å finne noe via mitt forsikringselskap. Eller er det egene dedikerte forsikringer til telefoner? Ser for eks at telenor har forsikring (Skal ha telenor abb) men, den kan ikke tegnes med iPhone... Lenke til kommentar
christerb Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei! Jeg skal med 99% sannsynlighet bestille meg en iPhone 4 til uka. Men siden tlf er såppas dyr og er dekket med glass (jaja skal være sterkt men, er vist ikke så holdbart om du mister den i rett vinkel) vil jeg gjerne ha en forsikring som vil dekke mulige fall skader ol som kan føre til knust glass og eller skjerm. Så da lurer jeg på hvilke alternativer har jeg? Er det da best å finne noe via mitt forsikringselskap. Eller er det egene dedikerte forsikringer til telefoner? Ser for eks at telenor har forsikring (Skal ha telenor abb) men, den kan ikke tegnes med iPhone... OneCall`s mobilforsikring skal dekke det meste tror jeg, sjekk ut den. Koster deg 35,- i mnd hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Okey! men da må du vel ha et onecall abb? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Ja da kommer jeg ikke så langt med det, da jeg som nevnt i første post har og skal ha telenor abb. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Prat med selskapet du har dine øvrige forsikringer hos.. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Endel reiseforsikringer dekker også det. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Takker for tips, skal undersøke nærmere Lenke til kommentar
andrej1 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er det noen som veit om Chess sin iPhone forsikring dekker ny telefon om man skulle være uheldig og miste den så skjermen blir knust? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er det noen som veit om Chess sin iPhone forsikring dekker ny telefon om man skulle være uheldig og miste den så skjermen blir knust? beste sted er å spørre selskapet bak forsikringen selv - men iphone swappes, ¨å noe ny salgspakke på dagen får du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå