telealf Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei, tar gjerne imot kritikk på komposisjon og utsnitt og annet. Bildet er tatt i Nord-Troms.ISO 200, 1/1000 f/3,4, 28mm (på FF). Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 bjørka og bakken var så som så, men himmelen var jo fantastisk med disse dramatiske skyene. Og det er ett eller annet med hvitbalansen som plager meg.. den er muligens litt for grønn. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Synest bjørka forsvann litt i terrenget, og mellom dei andre bjørkene. Kanskje litt meir froskeperspektiv kunne ha gjort susen? Lenke til kommentar
telealf Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Takk for kritikk, beklager sent svar. dOppler: Hvitbalansen er i eg selv ok, men jeg har rutinemessig stillt opp grønn litt, og ned rødt tilsvarende fordi jeg liker denne, og synes kamera overdriver rødt. Asbjoern: Takk for tipe. Burde ha tatt noen bilder med vidvinkel fra lavere perspektiv også. Poenget her var å vise bjørkeskogen, men urørte død urskog, og self den flotte uværs himmelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå