Vamos Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Her lister vi kampene vi forumbrukere skal på i den kommende sesongen. Ligger en tilsvarende tråd i det internasjonale fotballforumet, men den er både inaktiv og dårlig oppdatert. Jeg deler ikke inne i spesifikke lag, men måneder da folk til enhver tid kan stalke de stakkars forumbrukerne som er på tur i England. August 14. tjotr | Tottenham - Manchester City 15. Bolaños | Liverpool - Arsenal September 19. aunmar | Manchester United - Liverpool 25. Hewitt | Liverpool - Sunderland Oktober 2. Hewitt | Liverpool - Blackpool 23. Hewitt | Liverpool - Blackburn November 7. Hewitt | Liverpool - Chelsea 13. Hille | Tottenham - Blackburn 20. Smågal | Liverpool - West Ham (muligens) Desember 4. Hewitt | Liverpool - Aston Villa 28. Bolaños | Liverpool - Wolves Januar 1. Bolaños | Liverpool - Bolton Februar Mars April Mai Endret 24. august 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 15. August: Liverpool - Arsenal 28. Desember: Liverpool - Wolves 1. Januar: Liverpool - Bolton Blir nok noen flere kamper på juleturen, men må se når TV-kampene blir valgt ut. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Som jeg sa i den forrige tråden; jeg bor i London fra september og hvert fall tre år fremover, med mindre noe spesielt skjer. Så det blir en god del kamper da, uten at jeg på forhånd kan liste opp alle da det avhenger av penger og tid, og når kampene spilles. Men det blir mye tog til Liverpool, hvert fall, og jeg håper å få med meg noen bortekamper og nøytrale kamper per sesong også, hvert fall i London. Kampene jeg garantert er på før jul: 25. september: Liverpool - Sunderland 2. oktober: Liverpool - Blackpool 23. oktober: Liverpool - Blackburn 7. november: Liverpool - Chelsea 4. desember: Liverpool - Aston Villa For øvrig kult med slik oversikt. Skal speide litt etter om noen forumnerder befinner seg på de samme kampene av og til. Endret 8. august 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 14. august: Tottenham - Manchester City. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Keep'em coming! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Bumpetibump. Sleng inn når dere skal på tur. Vi må få en litt fyldigere liste. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Muligens Liverpool - West Ham, 20.11-10. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvor kjøper dere billettene? Faren min har lovet meg en Arsenal-tur i 18 års-gave, men ingen av oss vet hvor det er mest gunstig å bestille. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvis du har mulighet til å kjøpe direkte fra klubben, så gjør for guds skyld det. Billigste og offisielt. Jeg aner ikke hvordan billetter fra Arsenal funker med lojalitet og general sale osv., det må du nesten sjekke opp. Jeg kjøper billettene direkte fra Liverpool. Dette går som regel alltid for meg med det billettsystemet Liverpool har, men storkamper kan være vanskelige å få billetter til, men det går seg til. Reisebyrå blir ofte ekstremt mye dyrere, selv om det er litt mer praktisk hvis du sliter med å få billetter. Svartebørs er både mye dyrere og ofte useriøst. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Jeg ser at Arsenal.com kun har lagt ut billetter frem til West Ham-kampen 30. oktober. Vi har tenkt oss over i april. Når kan vi forvente at billettene blir lagt ut for salg? Blir de fort utsolgt? Jeg er forøvrig medlem av Arsenal Norway, men jeg kan bare kjøpe den ene billetten gjennom supporterklubben siden faren min ikke er medlem, så det er lite praktisk. Endret 20. august 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Nå så jeg bare jævlig kjapt over, men det virket som at hvis du/dere kjøper sånn Red Membership (for ca. £30 for et år) så får du kjøpe billett én måned før kamp. Tror det er den beste måten for å være "sikret" en billett gjennom klubben - kjøpe medlemskapet og så kjøpe kampbillett med en gang de kommer for salg. Det er noe lignende hos Liverpool. Kjøpe medlemskap for en sesong (£27) og da har du mulighet til å kjøpe billett på medlemssalget. Jeg har alltid fått billett når jeg har prøvd, så lenge du er tidlig ute skal det gå greit tror jeg. Vet ikke hvordan det er med Arsenal, med til Liverpool-kamper er det neeesten umulig å kjøpe på general sale, veldig få kamper og billetter som går til general sale, så nesten eneste mulighet er å være medlem. Alternativene ellers er da reisebyrå, i så fall. Men erfaringsmessig vet jeg at det er utrolig mye billigere å ordne fly, hotell og kampbillett selv. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 November 13. Hille | Tottenham - Blackburn Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 3 Oktober. Liverpool- Blackpool! Skal vi ta en Øl Hewitt? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Liverpool - West Ham 20/11-2010 Fortsatt planer om å dra Smågal? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vanskelig og si, vi snakker og diskuterer om det enda, men vanskelig å få det til å passe for alle. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ok, takk for hjelpen! Litt seint svar, men du bør bli Red Member, da får du god tilgang til billetter, koster noen hundre i året! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Takk for tipset, men billettene er allerede i boks! Arsenal-Tottenham 20. november! :D Det blir utvilsomt mitt livs høydepunkt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Skal få oppdatert lista snart. Tipper det er mange på forumet som skal på kamper. Si ifra! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Takk for tipset, men billettene er allerede i boks! Arsenal-Tottenham 20. november! :D Det blir utvilsomt mitt livs høydepunkt. Kult. Grattis! Kan informere om at jeg skal se arsenal - shaktar den 19. Tur/opphold/reise = under 900 kr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå