Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner på tvillingbror

Gjest Hjørnis

Anbefalte innlegg

Gjest Hjørnis

Hei

Jeg er en gutt på 18 år som har en tvillingbror (enegget).

Vi er gode venner, men i det siste har jeg begynt å få ereksjon hver gang han er i nærheten.

Dette skjedde først etter at han kom hjem fra 2 uker i syden i sommer, men nå har det blitt veldig plagsomt.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har så lyst til å at han skal suge meg, men er usikker? Blir det kleint om jeg spør?

På forhånd takk.

Hilsen Hjørnis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det blir kleint om du spør vet du ikke før du spør. Sannsynligheten er nok der.

Tror det er best om du bare prøver å slutte å tenke på dette og la det forsvinne naturlig. Jeg tror helt ærlig ikke det vil falle i særlig god jord hos din bror.

Ellers støtter jeg forslaget til McHalvorsen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Du er overhodet ikke homofil/bifil om du tenner på en av det samme kjønn. Forelsker du deg i en av det samme kjønn, ja da bør du begynne og tenke på det. Noe som kan gjøre hvorfor du tenner på han er at du er så godt knyttet til han allerede, og du tviler f.eks på at en jente ville gjøre det med deg der og da, men kanskje han ville? Det kan gjøre at du blir opphisset.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Du er overhodet ikke homofil/bifil om du tenner på en av det samme kjønn. Forelsker du deg i en av det samme kjønn, ja da bør du begynne og tenke på det. Noe som kan gjøre hvorfor du tenner på han er at du er så godt knyttet til han allerede, og du tviler f.eks på at en jente ville gjøre det med deg der og da, men kanskje han ville? Det kan gjøre at du blir opphisset.

BS, å tenne på og/eller ha romantiske følelser for andre av same kjønn er nettopp definisjonen av å vere homofil/bifil, evt. "bi-curious".

TS: Dersom ein skal gå ut i frå at du er homofil og at homofili er genetisk bestemt er det sannsynleg at broren din også er det då einegga tvillingar har tilnærma likt DNA. Personleg anser eg det som meir sannsynleg at du går gjennom ein fase.

Du kan f.eks. prøve å snakke med broren din om at du kan vere homofil, utan nødvendigvis nevne at du er tiltrukket av ham.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

BS, å tenne på og/eller ha romantiske følelser for andre av same kjønn er nettopp definisjonen av å vere homofil/bifil, evt. "bi-curious".

Nei, når du faller for personen, da er du homofil. Har du ikke følelser for han så er du bare nysjerrig eller homoseksuell/biseksuell. Man kan godt like å ha intime aktiviteter av en fra samme kjønn, uten at det har noe betydning for om du er homofil.

Lenke til kommentar

I motsetning til kva det ser ut til at enkelte på forumet trur er ikkje homofili og homoseksualitet to forskjellige ting. Slå det opp om du føler behov for det.

Og i motsetning til hva ordbøkene sier så faller ikke alle innenfor de samme definisjonene.

Eg anser meg selv som heterofil, men biseksuell. Når eg skiller på det på den måten så unngår eg en del misforståelser. :)

Lenke til kommentar

Då er du per definisjon bifil ;) Skal vi kunne kommunisere på ein forståeleg måte er vi avhengige av at alle definerar begrep nogenlunde likt, derfor har vi ordbøker.

Ordbøker endrer seg, og ikke alltid raskt nok til at man kan bruke de som en 100% fasit. Ord, definisjoner og meninger er ikke risset ned i stein, og vil kunne få endret betydning over tid.

Du kan jo forsåvidt ta et raskt søk på "bifil eller biseksuell" på Google, så vil du se at det er flere enn meg som skiller på dette.

Uansett, om eg sier at eg er heterofil og biseksuell så er det vel relativt liten tvil om hva eg mener?

Eg synes for øvrig at denne tråden er dødfødt, men bifil/biseksuell temaet er verdt å diskutere. Egen tråd? :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...