tadcomp Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Om bananen går i gjennom er det jo ganske likt da... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Om bananen går i gjennom er det jo ganske likt da... Come on b-b-b-b-b-bitch ha litt i-i-i-i-i-i-i-iq Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 urgh! STIKKE seg i armen med en banan, nei da velger jeg heller et dusin med BCG'er... når en tar sprøyte så er det jo bare å snakke med noen mens det skjer, så slipper du å sitte å vente på pinselen... bare skjer liksom, for sent å angre... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Pinselen? Jeg satt og fulgte sprøyta nøye med mine øyne... så gikk den inn , så kjente jeg det spruta inn , så gikk den ut... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Pinselen? Jeg satt og fulgte sprøyta nøye med mine øyne... så gikk den inn , så kjente jeg det spruta inn , så gikk den ut... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 BCG blri gøy det, gleder meg som en unge Gjett hva jeg fikk for no a. En 120 GB harddisk! Før hadde jeg tre stykker, en 8Gb og to 4Gb. Det blir til sammen 16Gb det, litt mindre enn 120 for å si det mildt. Nå kan jeg endelig ha installert flere enn et spill om gangen, og ikke måtte laste ned en og en simpsons episode, for så å slette den og vente på neste. BTW: hvor lang tid skal det egentlig ta å formatere 120Gb? Den har stått på i 1 time og 30 minutter nå, og kun kommet til 63%. Synes det tar veldig lang tid jeg, selv om den er helt ny, og veldig stor. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Store hardisker tar ofte lang tid og foramtere ja! Men gratulerer med bursdagen da Iver89, du kan glede deg til BCG sprøyta, den er digg Det er ikke så mange 14 åringer som deg som har så god peil på elektronik osv edit: skriveleif! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 BCG blri gøy det, gleder meg som en unge Gjett hva jeg fikk for no a. En 120 GB harddisk! Før hadde jeg tre stykker, en 8Gb og to 4Gb. Det blir til sammen 16Gb det, litt mindre enn 120 for å si det mildt. Nå kan jeg endelig ha installert flere enn et spill om gangen, og ikke måtte laste ned en og en simpsons episode, for så å slette den og vente på neste. BTW: hvor lang tid skal det egentlig ta å formatere 120Gb? Den har stått på i 1 time og 30 minutter nå, og kun kommet til 63%. Synes det tar veldig lang tid jeg, selv om den er helt ny, og veldig stor. Bruker ca. 15 - 20 sekunder elns jeg.. Hurtig NTFS formatering! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 BCG er en helt grei sprøyte det. Da vi fikk den fikk vi to sprøyter på en gang (husker ikke hva den andre var) en i hver arm sprøyta var ikke vond, men husker noen måneder etterpå fikk jeg reaksjon på den. Ble veldig syk og en dag var hele overarmen rød av blod og det blødde noe grasat. Men jeg lever enda da Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Slå folk der de har fått BCG, og vokt stikket ditt, for det er noe jeg husker fra BCG, alle slo hverandre, og det var ikke godt....... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Gjett hva jeg fikk for no a. En 120 GB harddisk! Før hadde jeg tre stykker, en 8Gb og to 4Gb. Det blir til sammen 16Gb det, litt mindre enn 120 for å si det mildt. Nå kan jeg endelig ha installert flere enn et spill om gangen, og ikke måtte laste ned en og en simpsons episode, for så å slette den og vente på neste. vurderer nå å kjøpe nye harddisker i 18års-gave til to jeg linker mye med, er så grådig surt å måtte spørre hele tida "øyh, harru plass til det og det" eller "harru sletta det og det igjen, eller?", utrolig kjedelig å sitte og vente på de folka... Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Lixom bcg er ikke værre enn et vepsestikk og svir 1 dag eller 2 det at armen faller av er bare tull :wink: Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Lixom bcg er ikke værre enn et vepsestikk og svir 1 dag eller 2 det at armen faller av er bare tull :wink: Har aldri noen tulla med deg om BCG-sprøyta? Er jo bare uskyldig morro. :wink: Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Grattis, mimrer nå, den som hadde vært fjortis igjen! sukk. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Grattis, mimrer nå, den som hadde vært fjortis igjen! sukk. Må vi få be om et dementi etterfulgt av en bedre formulering? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Alle sprøyter er like.. de kjennes så vidt ikke. Ei i gamle klassen min har kasta opp og besvimte av sprøyter. 8) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg er endelig 14 år! Så, bare å gratulere meg Grattis, og velkommen etter! :wink: Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Som sagt den er skummel ikke oppskrytt! Jeg besimte såvidt av den... :oops: :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg