iver89 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg er endelig 14 år! Så, bare å gratulere meg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Grattis ja!! nå kan du få tittelen fjortis :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Grattis ja!! nå kan du få tittelen fjortis :wink: hehe ja .. men du slipper den ikke enda Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Grattis ja!! nå kan du få tittelen fjortis :wink: hehe ja .. men du slipper den ikke enda morsom du [komme med noen vise ord] fjortis er ikke en alder, det er en tilstand [/komme med noen vise ord] *skryte* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 [komme med noen vise ord] fjortis er ikke en alder, det er en tilstand [/komme med noen vise ord] *skryte* Jepp, og for noen varer den hele livet. Skal ikke nevne navn... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 ahh. kald cola i glassflaske, en pose Anthon Berg Mandelæg og en simpsons episode i god kvalitet. så litt PC, og så månedens PC Pro (som foresten ikke er så veldig "Pro" likevel, men fikk det billig da, skal avbestille nå". så er det 7 timers søvn, gaver på sengen osv selskap klokken 6 med grilling i solen, desert, film med projektor som fattern låner på jobben og så kommer kvelden... Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 ....hmmm, gru deg til Ungdomskolen du! Og, BCG sprøyten! Sykesøtren tar springfart for å sette inn en 1 m tykk sprøyte i armen din, for ikke å tenke på gymnas med examner og tentamner... (Mye glede å drepe her ja, Im evil, Mohahahah) Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Nåla går gjennom hele armen og du mister omtrent armen etterhvert. Avispapir på gulvet sånn at gulvet ikke blir møkkete også. Gratulerer også. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 ....hmmm, gru deg til Ungdomskolen du! Og, BCG sprøyten! Sykesøtren tar springfart for å sette inn en 1 m tykk sprøyte i armen din, for ikke å tenke på gymnas med examner og tentamner... (Mye glede å drepe her ja, Im evil, Mohahahah) BCG sprøyten kjentes såvidt ? Det er TOTALT oppskrytt. En helt vanlig sprøyte sier nå jeg... Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Det skal jo være en hemmlighet! :oops: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Min arm ramlet av pga BCG sprøyten Sykesøstra kjørte nåla inn i leddet så den knakk. Deretter fikk jeg infeksjon og koldbrann. Grunnet de lange ventelistene i helsevesenet måtte jeg selv amputere armen ved og feste meg i en lyktestolpe, og et tau fast i armen, og så i skolebussen. Men nå går det så meget bedre. :smile: Har fått meg en slik: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 høh? Ikke overdriv her Arctic.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Det er vel ikke akkurat Arctic som startet å overdrive, da... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Noen reagerer jævlig på BCG, og noen reagerer ikke i det heletatt. Jeg reagerte ikke i det heletatt på den.. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Grattis med dagen? Hilsen Ludvig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Gratlaa ja! btw. Det er ikke alderen som gjør deg til fjortiss, det er hvordan du oppfører deg... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 NEI DET HAR VI IKKE SKJØNT NÅ! Etter at nesten alle personene i tråden har nevnt det FFS! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 BCG er den største oppskrytte vitsen jeg har hørt! Prøv å stikk deg selv i armen med en bananan så er det likt med det!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg