Gå til innhold

Jeg er endelig 14 år!

iver89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahh. kald cola i glassflaske, en pose Anthon Berg Mandelæg og en simpsons episode i god kvalitet. så litt PC, og så månedens PC Pro (som foresten ikke er så veldig "Pro" likevel, men fikk det billig da, skal avbestille nå".

så er det 7 timers søvn, gaver på sengen osv

selskap klokken 6 med grilling i solen, desert, film med projektor som fattern låner på jobben og så kommer kvelden...

Lenke til kommentar

....hmmm, gru deg til Ungdomskolen du! Og, BCG sprøyten! Sykesøtren tar springfart for å sette inn en 1 m tykk sprøyte i armen din, for ikke å tenke på gymnas med examner og tentamner... (Mye glede å drepe her ja, Im evil, Mohahahah) :lol:

Lenke til kommentar
....hmmm, gru deg til Ungdomskolen du! Og, BCG sprøyten! Sykesøtren tar springfart for å sette inn en 1 m tykk sprøyte i armen din, for ikke å tenke på gymnas med examner og tentamner... (Mye glede å drepe her ja, Im evil, Mohahahah)  :lol:

BCG sprøyten kjentes såvidt ? Det er TOTALT oppskrytt. En helt vanlig sprøyte sier nå jeg...

Lenke til kommentar

Min arm ramlet av pga BCG sprøyten :( Sykesøstra kjørte nåla inn i leddet så den knakk. Deretter fikk jeg infeksjon og koldbrann. Grunnet de lange ventelistene i helsevesenet måtte jeg selv amputere armen ved og feste meg i en lyktestolpe, og et tau fast i armen, og så i skolebussen.

Men nå går det så meget bedre. :smile:

Har fått meg en slik:

arm2.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...