Sweetpea Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Heisann! Noen som har peiling på hvor jeg får kjøpt kameraveske til Canon Legria HF200? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Japanphoto har sikkert sånt. Personlig liker jeg Lowepro sine vesker. De er både billige og har godt materiale. Jeg tror veskene ligger på ca. 200-300 kr. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Så det er ikke ei veske til det og det kameraet? Hvordan vet jeg at akkurat den veska er passelig til mitt kamera da? Takk for svar Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ei veske er ei veske. Så lenge den passer så kan du bruke det. Mulig det finnes original Canon-veske, men jeg tipper at de ikke er noe bedre enn for eksempel Lowepro eller Caselogic sine. Det gjør ikke noe om veska ikke passer 100 % til kameraet. Så lenge den ikke blir for liten så gjør det ikke noe. Dessuten vil jeg ikke at den skal være for trang heller. Da blir det lettere å dra kameraet opp og ned av veska. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Okei, hjertelig takk for svar Var inne på Canon sine sider, men der stod det at det ikke var kameraveske som tilbehør til kameraet mitt. Skal ta å bestille ei fra Lowepro:) Takk igjen! Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det greieste er å stikke innom en butikk og ta og føle på ei veske du liker. Da kan du også prøve om kameraet passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå