Sondre Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei. Kjøpte nylig en Samsung SyncMaster P2250 fra komplett.no. På siden er det oppgitt at den kjører max 75hz, men i skjerminnstillingene vises kun 60hz på topp, selv om jeg viser skjulte modi. Jeg har prøvd absolutt alle forskjellige oppløsninger med både VGA- og DVI-kabel, og ingen støtter 75hz. Jeg har også prøvd å laget en egen skjermoppløsning via NVIDIA Kontrollpanel, men den setter den automatisk ned til 60hz selv om jeg velger 75hz. Er det slik at skjermen rett og slett ikke støtter mer enn 60hz og at Komplett har oppgitt feil, eller er det noe jeg ikke har gjort? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Den støtter nok 75Hz, men på en lavere oppløsning. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Eksakte spesifikasjoner finner man alltid hos produsenten Spesifikasjoner klipt fra manual Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Den støtter nok 75Hz, men på en lavere oppløsning. Har prøvd alle oppløsninger. Eksakte spesifikasjoner finner man alltid hos produsenten Spesifikasjoner klipt fra manual Jeg ser det står max 60hz under 'oppløsning', men hva betyr det som står under 'synkronisering', for det er det som står på Komplett: "Maks synk-hastighet (V x H) 75 Hz x 81 kHz". Jeg forstod det slik at dette betydde at max hz var 75, men der har jeg visst tatt feil? Endret 8. august 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå