MrL Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Noen som vet når man får svar og oppdatering på ventelistene fra samordna opptak? Fått en oppdatering der jeg ble flyttet fra nr 8 til 1 på ventelista, slik at jeg venter og håper egentlig bare på et tilbud nå, men vet jo ikke når det kommer! Endret 8. august 2010 av MrLG Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Er det ingen som vet når man får vite neste inntak!? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 nå er vi vel så nære semesterstart at det er ikke sikkert på om det er noen flere, men kan være du får plassen om noen ikke møter opp ved semesterstart ta til forbehold at jeg IKKE kjenner til hvordan systemet virker Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Hmm, okei, fordi det var et opptak nå der svarfrist var 6 august, så må jo ha vært noen som har takket ja til noe og nei til noe annet der, så skulle liksom tro det var et opptak til men. Lenke til kommentar
operg Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Etter dette er det kun lokale inntak, som avhenger av studiestedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå