HåkonN Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Slik jeg klarer å skjønne ut i fra sidene deres.... ????? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7n8x/overview.htm Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 ja. raid er bare på s-ata. IDE er vanlige, ikke raid. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Takker..... Noen merkbar forskjell på f.eks to S-ATA 160gb disker i RAID, kontra to "vanlige" disker uten RAID? Noen som har det her? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Takker..... Noen merkbar forskjell på f.eks to S-ATA 160gb disker i RAID, kontra to "vanlige" disker uten RAID? Noen som har det her? sikkert noe forskjell, men jeg tror du ville ha merket mest forskjell viss du kjørte to Raptor Western Digital disker i Raid og brukt disse til å ha OS og programmer på. har selv tenkt på det, men har ikke tenkt å kjøpe det nå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 eg snakket med ein fyr her ein dag...var visst frå USA...han sa at an hadde ein S-ATA disk og 9700 np/pro trur eg det var...saken er at han hadde bare rundt 30 i fps på FPS spillet Renegade...så...etter at han hadde enablet RAID på S-ATA disken så kom han opp i 90-100 fps... det hørest litt utrulig ut...kan vere andre faktorer som speler inn, men eg er sikker på at min neste HDD skal vere S-ATA. Seagate Barracuda 7200.7 120GB S-ATA 1,433,- Seagate Barracuda 7200.7 120GB IDE 1,160,- par hundre kroner extra er eg villig til å betale for ein S-ATA. Lenke til kommentar
Mac Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Det er igrunn morrosomt at prisen skal være høyere på S-ATA da dette er en mye billigere teknologi (altså seriell kontra parallell overføring). Men det er jo et nytt og bedre produkt og de som har funnet på å bruke denne teknologien på harddisker skal jo selvfølgelig ha litt penger.. Lenke til kommentar
guso Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Takker..... Noen merkbar forskjell på f.eks to S-ATA 160gb disker i RAID, kontra to "vanlige" disker uten RAID? Noen som har det her? sikkert noe forskjell, men jeg tror du ville ha merket mest forskjell viss du kjørte to Raptor Western Digital disker i Raid og brukt disse til å ha OS og programmer på. har selv tenkt på det, men har ikke tenkt å kjøpe det nå. Noen som har koplet opp to S-ATA disker i Raid 0? Får 1331 i PCMark 2002 på HDD test med en Raptor WD disk. Noen som har to Raptor disker i raid 0 ? og hvilke resultat får har dere da? Får min andre Raptor disk på mandag og svært spent på hva de vil yte med OS på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå