traxt0r Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Så nå har det altså skjedd. HDMI fungerer ikke på min Sony Bravia lengre. Har hatt PS3, laptop og en mediaboks tilkoblet tven med HDMI. Tven er en Sony Bravia 40W5500. Aldri hatt noe problem med HDMI bortsett fra at jeg har mangla lyd fra pcen noen ganger. (standard problem). Idag skulle jeg koble pcen til tven. Tenkte først at problemet lå i pcen, så jeg kuka med den i en halvtimes tid. Prøvde å skifte hdmi port på tven. Hjalp ikke. Skrudde på PS3en som heller ikke ville komme opp på tven. Prøvde så å koble til mediaboksen hvor velkomst bildet kom opp på tven før det ble svart igjen. Forbanna meg over detta så jeg skrudde tilbake til fabrikkinnstillinger på tv'en. Det hjalp ikke. Lasta ned ny programvare til tven og installerte. Hjalp heller ikke. Så hva i HELV**** er det som har skjedd? Er det ikke snodig at alle HDMI inngangene går til skogs samtidig? Fatter ikke hva som har skjedd. Anyone got a clue? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kanskje et dumt spørsmål, men siden du ikke nevner det: Har du testet med samme HDMI kabel eller ulike? Lenke til kommentar
traxt0r Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Kanskje et dumt spørsmål, men siden du ikke nevner det: Har du testet med samme HDMI kabel eller ulike? 3 forskjellige. Som jeg har bytta fram og tilbake uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå