Merk. Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har ingen anelse hvor denne tråden burde postes, og da havnet den i OT-baren. Jeg vurderer å flytte til Elgsetergata i Trondheim, men min bror hevder at det er et "narkostrøk". Stemmer dette? Skulle tro at leilighetene og hyblene bestod hovedsaklig av studenter pga beliggenheten, men en kan jo aldri vite. Så hva er hovedbestanden av Elgseter? Familier? Studenter? Narkomane? Ellers noen som vet hvor fine boligene er? Takk for svar! Merk. Forøvrig bare å flytte tråden til riktig kategori om det finnes en. Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har ingen anelse hvor denne tråden burde postes, og da havnet den i OT-baren. Jeg vurderer å flytte til Elgsetergata i Trondheim, men min bror hevder at det er et "narkostrøk". Stemmer dette? Skulle tro at leilighetene og hyblene bestod hovedsaklig av studenter pga beliggenheten, men en kan jo aldri vite. Så hva er hovedbestanden av Elgseter? Familier? Studenter? Narkomane? Ellers noen som vet hvor fine boligene er? Takk for svar! Merk. Forøvrig bare å flytte tråden til riktig kategori om det finnes en. Jeg vet, etter å ha sett og hørt mye om det, at det er noe narkotikagreier i en leilighet i bakgården til elgesetergate 33. Om det har blitt ordnet opp i, eller om de fortsatt er der vet jeg ikke. Jeg har vært i den bakgården mange ganger og parkert sykkelen min og gått inn en av dørene uten problemer. Dama har valgt å sykle ei ekstra runde rundt kvartalet fordi hun skjønte det var noe på ferde der en gang. Ellers vil jeg ikke si at det er noe mer trøbbel i elgesetergate enn i hvilken som helst annen gate. F.eks: sikker på at det ikke er narkotika i nabolaget ditt? Plager de deg? Antar ikke det... Elgesetergate er fint sted å bo med høgskoleparken og NTNU i umiddelbar nærhet. Studentersamfundet er rett rundt hjørnet. Trafikken er heavy, men du blir vant til det. Du kan eventuelt vurdere å flytte til Klæbuveien (parallellvei). Jeg ville bodd ikke mer enn 5-10 minutter sykkelavstand i den retningen vekk fra studentersamfundet/byen. Da føler du at du bor i byen og alle føler at det er kort til deg og kommer oftere på besøk og vors:) Lykke til i Trondheim. Har hatt 5 fantastiske år der og unner deg det samme... 1 Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Takk for svar. Skal på visning, og da får jeg se an forholdene. Tenker meg at når jeg først bor i Trondheim og studerer, så vil jeg bruke store deler tiden min utenfor hjemmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå