lollopop Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei! Jeg sluttet å holde meg oppdatert på pc fronten den tiden da AMD athlon var det som egnet seg til gaming. Nå er jeg helt n00b igjen:D Spørsmålet mitt er hvilken ferdigbygd stasjonær pc/laptop jeg skal kjøpe til IT-studie@ntnu og Starcraft 2 ol? har en dårlig bærbar uten batteri. Burde jeg satse på laptop da? Vil helst ha stasjonær. krav: Uten skjerm, til 6000 kr+/-, det jeg får mest for pengene for. Takk:D Setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Nå er det ikke særlig forskjell under spill på AMD og Intel sine CPUer, i det minste ikke i budsjettklassen. Jeg selv synes Phenom II X2 Black Ed er gode valg i budsjettklassen, noe fordi jeg synes AMD har bedre Hovedkort i prisklassen under 1000 kroner enn hva Intel har å tilby. Så en AMD Phenom II X2 Be Prosessor og et AMD 890GX eller AMD 790X Hovedkort. Endret 8. august 2010 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå