.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Gamertagen min er det samme som bruke navnet mitt her på Diskusjon.no. Ally er noe jeg har blitt kalt for helt siden jeg var liten av alle bekjente, og 87 står for år-modellen jeg er. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg het Aspect_ Chris nå og den laget jeg fordi jeg joinet en klan der alle bruker Aspect. har og NinjaChriis som jeg bruker med ninjaclanen jeg er med i:) Aspect brukeren min adder jeg kun de jeg spiller mest med og 1 fra hver clan så man kan ha clan war mens NinjaChriis har jeg alle randomene på Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kn0tM4n Jeg heter Knut Andreas Knut betyr knute Andreas betyr mann/mandig Knute Mann Knute Mann på engelsk= Knot Man Neon het KnotMan når jeg skulle registrere meg på steam, så da ble det Kn0tM4n Lenke til kommentar
Makri Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Heter Makri overalt, kom fra gamle dager da jeg skrev inn Marius Kristoffersen (navnet mitt) etellerannet sted og det kom opp som en sammenslåing. Så bare festa det seg og har brukt det ever since. På XBL og Steam: Makri93, makri var opptatt og er årgang -93. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå