Pop-fiske Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Seier vel det meste.. Kva er bakgrunnen for ditt gamertag og PSN nick ? Hadde vert kjekt å vite. Mitt er Pop-fiske elr ArTiiC_Pop-fiske. Pop-fiske er vel eigentlig heilt randome. Kom på Pop sjølv trur eg, så spørte eg berre ein om å sei eit ord ArTiiC er frå clanen vår, trur det var ein som tenkte på cammoen Arctic, og at alle skulle bruke den. Men ArTiiC såg og høyrtes betre ut, trur eg det var Såee, skriv Herma litt etter den PC-tråden Endret 8. august 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Joalim kommer fra da jeg skulle registrere meg et eller annet sted. Skulle skrive navnet mitt (Joakim), men bommet kraftig på K'en og traff nærmeste bokstav til høyre (L). Sepe og Sepe45 er egentlig selvforklart. Lal. Bruker Joalim i de fleste sammenhenger btw. Endret 8. august 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Tok berZerk for syntes det e det beste som finnes <3 Isteden for å ha typiske: IPWN4LIFE, så falt jeg for berZerk Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Tok berZerk for syntes det e det beste som finnes <3 Isteden for å ha typiske: IPWN4LIFE, så falt jeg for berZerk Don't mobb my name ImJoacim4Life kom vel fra at jeg spilte så mye guitar hero før og han som hadde verdensrekorden het vel iamchris4life? Alle andre navn var opptatt og da ble det litt herming 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Var ikke rettet mot deg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 LunaticFanatic... Satt å prøvde å finne ett PSN nick som ikke var tatt, etter mange MANGE forsøk så ble eg litt irritert over at eg ikke fant noe som ingen hadde, så Lunatic bare datt ned i hodet på meg, var noen som hadde det også så eg prøvde å finne noe som rimte, og da ble det Fanatic... Syns det er helt greit nick, litt langt og skikkelig navn så eg blir gjenkjent feks når eg spiller Fifa. Er mange som bare har tullenavn som feks; =tYT34s, hvor mange husker DET liksom Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 LordLoss. Jeg leste en bok der LordLoss var en ond og mektig demonherre, så satt jeg der og skulle lage meg et nick, og BOM LordLoss comes to mind, and voila Lenke til kommentar
nephew Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 ikarlsen. Heter karlsen til etternavn, og i'en stammer fra apple Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 koga_hiroyuki Etter den fantastiske sumo-bryteren Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) GT: "KEELr" ... Killer var opptatt! Også liker KIL fotball.. ikke så veldig orginalt, men men! PSN: "OMFG" Er vel ikke nødvendig å forklare Endret 18. august 2010 av KEELr Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ownbeef: finnes det noen grunn? nei måtte bare finne noe i en hast, og etter det bruker jeg "Ownbeef" på alt :!: Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Whackedorange på XBL og navnet har sitt utsping fra Gudfaren trilogien.. Ett sitat fra filmen, "Hey i just whacked orange". Heter nesten det samme på PSN men ble en liten skriveleif der. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) ArTiiC er frå clanen vår, trur det var ein som tenkte på cammoen Arctic, og at alle skulle bruke den. Men ArTiiC såg og høyrtes betre ut, trur eg det var Setter penger på at det er skriveleif. Uansett. Konamixx er såvidt meg bekjent en avdeling? i Konami. Var tilfeldig at jeg plukket det opp da jeg så navnet på et DDR spill i min spede barndom. Endret 24. september 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 GT: Empire of Maury Empire siden jeg satt å hørte veldig mye på Empire of The Sun. Det australske bandet når jeg måtte bytte navnet på gamle gamertag`en grunnet noe latterlig rapportering, het tidligere Maury Kensei. Også på grunn av Empire-låta til Kasabian. Maury er etter Maury Povitch, en amerikansk talk-show vert. Siden jeg synes det funka, og likte South Park-parodien av han. Ballchin-episoden, eller Freaks-episoden. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 kan man bytte et slikt psn navn senere? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Heter Rudi, og brukte vanligvis dette i spill, men engang vi linket sammen to Amiga'er for å spille Lotus Turbo Esprit 2 eller noe slikt, så skiftet jeg til 'KongRudi' slik at det kom opp 'KongRudi is ahead of you' når jeg passerte vennene mine, og i ettertid har jeg fortsatt å bruke det. Var litt kjedelig når 'konge' og lignende ble populært, ødela endel av 'sjarmen' synes jeg. kan man bytte et slikt psn navn senere? Nei, men du kan lage ny PSN-konto, det koster jo ingenting, men da starter du fra scratch igjen med trophies o.l. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 NinjaChriis ble det da de jeg spiller mest med alle skiftet navn til Ninjaog så nick:P Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 PSN, XBL og STEAM heter jeg aJens1. Fornavnet mitt begynner på "a" og Jens1 = Jensen som er mitt etternavn. Ikke veldig spennende nic, men når man MÅ finne på et nic og man er gira på å få startet et spill / lage en PSN konto tar man det første og beste man kommer på Har ikke hatt problemer med at det nicet er brukt steder jeg må registrere meg eller så da er det jo greit. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Happyherb stammer fra et obskurt sigarettmerke jeg kom over på et marked i England. På PSN så heter jeg Jhicita og ble skrevet i frustrasjon og i fylla seint på kvelden etter å ha prøvd et utall andre navn som alle var tatt. Jhicita oppsto som en kraftig skriveleif da jeg skulle sjekke om Chiquita var ledig. Grunnen til at jeg hadde bananer i hodet sent denne kvelden kom av at jeg spilte The velvet underground. http://www.amiright.com/album-covers/velvet-underground-and-nico-parodies/ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Mitt er iToMaN x på 360en og Toman85 på PSN Stammer fra seff navne mitt som er Tom Andre, bare ta vekk dre så får man mitt nick, 85 stammer fra da når jeg kom til verden Endret 3. desember 2010 av Toman85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå