Gå til innhold

PSN og Gamertag - Bakgrunn for namnet ?

Pop-fiske

Anbefalte innlegg

Seier vel det meste.. Kva er bakgrunnen for ditt gamertag og PSN nick ?;) Hadde vert kjekt å vite.

Mitt er Pop-fiske elr ArTiiC_Pop-fiske. Pop-fiske er vel eigentlig heilt randome. Kom på Pop sjølv trur eg, så spørte eg berre ein om å sei eit ord :p

ArTiiC er frå clanen vår, trur det var ein som tenkte på cammoen Arctic, og at alle skulle bruke den. Men ArTiiC såg og høyrtes betre ut, trur eg det var :D

Såee, skriv :D

Herma litt etter den PC-tråden

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joalim kommer fra da jeg skulle registrere meg et eller annet sted. Skulle skrive navnet mitt (Joakim), men bommet kraftig på K'en og traff nærmeste bokstav til høyre (L).

Sepe og Sepe45 er egentlig selvforklart. Lal.

Bruker Joalim i de fleste sammenhenger btw. :D

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Tok berZerk for syntes det e det beste som finnes <3 Isteden for å ha typiske: IPWN4LIFE, så falt jeg for berZerk :)

Lenke til kommentar

Tok berZerk for syntes det e det beste som finnes <3 Isteden for å ha typiske: IPWN4LIFE, så falt jeg for berZerk :)

Don't mobb my name :D

ImJoacim4Life kom vel fra at jeg spilte så mye guitar hero før og han som hadde verdensrekorden het vel iamchris4life? ;) Alle andre navn var opptatt og da ble det litt herming :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

LunaticFanatic... Satt å prøvde å finne ett PSN nick som ikke var tatt, etter mange MANGE forsøk så ble eg litt irritert over at eg ikke fant noe som ingen hadde, så Lunatic bare datt ned i hodet på meg, var noen som hadde det også så eg prøvde å finne noe som rimte, og da ble det Fanatic... Syns det er helt greit nick, litt langt og skikkelig navn så eg blir gjenkjent feks når eg spiller Fifa.

Er mange som bare har tullenavn som feks; =tYT34s, hvor mange husker DET liksom :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

ArTiiC er frå clanen vår, trur det var ein som tenkte på cammoen Arctic, og at alle skulle bruke den. Men ArTiiC såg og høyrtes betre ut, trur eg det var :D

Setter penger på at det er skriveleif.

Uansett. Konamixx er såvidt meg bekjent en avdeling? i Konami. Var tilfeldig at jeg plukket det opp da jeg så navnet på et DDR spill i min spede barndom.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

GT: Empire of Maury

Empire siden jeg satt å hørte veldig mye på Empire of The Sun. Det australske bandet når jeg måtte bytte navnet på gamle gamertag`en grunnet noe latterlig rapportering, het tidligere Maury Kensei. Også på grunn av Empire-låta til Kasabian.

Maury er etter Maury Povitch, en amerikansk talk-show vert. Siden jeg synes det funka, og likte South Park-parodien av han. Ballchin-episoden, eller Freaks-episoden.

Lenke til kommentar

Heter Rudi, og brukte vanligvis dette i spill, men engang vi linket sammen to Amiga'er for å spille Lotus Turbo Esprit 2 eller noe slikt, så skiftet jeg til 'KongRudi' slik at det kom opp 'KongRudi is ahead of you' når jeg passerte vennene mine, og i ettertid har jeg fortsatt å bruke det.

Var litt kjedelig når 'konge' og lignende ble populært, ødela endel av 'sjarmen' synes jeg.

kan man bytte et slikt psn navn senere?

Nei, men du kan lage ny PSN-konto, det koster jo ingenting, men da starter du fra scratch igjen med trophies o.l.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

PSN, XBL og STEAM heter jeg aJens1. Fornavnet mitt begynner på "a" og Jens1 = Jensen som er mitt etternavn. Ikke veldig spennende nic, men når man MÅ finne på et nic og man er gira på å få startet et spill / lage en PSN konto tar man det første og beste man kommer på :thumbup:

Har ikke hatt problemer med at det nicet er brukt steder jeg må registrere meg eller så da er det jo greit.

Lenke til kommentar

Happyherb stammer fra et obskurt sigarettmerke jeg kom over på et marked i England.

På PSN så heter jeg Jhicita og ble skrevet i frustrasjon og i fylla seint på kvelden etter å ha prøvd et utall andre navn som alle var tatt. Jhicita oppsto som en kraftig skriveleif da jeg skulle sjekke om Chiquita var ledig. Grunnen til at jeg hadde bananer i hodet sent denne kvelden kom av at jeg spilte The velvet underground.

http://www.amiright.com/album-covers/velvet-underground-and-nico-parodies/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...