MoonGirl Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei. Vi har store problemer hele familien med å installere vår Altibox dekoder. Når vi tar den på kommer de prikkene på skjermen som "laster opp" kanaler, men når det er ferdig skjer det ingenting. -> skjermen helt svart. Vi har fått en installasjonsguide som beskriver at vi må kode den inn ved å trykke "TV" og så en kode 001, og deretter skal fjernkontrollen lyse grønt to ganger. Dette skjer men så skjer det ingenting. Vi har sittet i timesvis, men klarer avsolutt ikke å installere den. Noen som vet hva vi har gjort galt? Hva kan vi gjøre? Sitter helt fast. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 begynner med å si at jeg har lest hele innlegget ditt. etter jeg leste det så googlet jeg litt og gikk på altibox sine hjemmesider. der fant jeg en brukermanual som jeg antar er til den fjernkontrollen du snakker om.(link til pdf) jeg leste gjennom litt av denne pdfen helt til jeg kom til punkt 3.3 Automatisk Søk... der står kode 001 og prosedyren du beskriver ikke som noe som skal få justert bilde men en måte å få fjernkontrollen fra altibox til å styre tven. da blir spørsmålene mine til deg: er det denne fjernkontrollen du har? og hvis det: hva er det som er problemet ditt egentlig, får du ikke bilde på tven? får du ikke fjernkontrollen til å styre tven? hvordan er tven tilkoblet altibox'en? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 bildet skal komme på tven uten at det er nødvendig å taste noen tallkode på fjernkontrollen. Dersom det ikke gjør det bør du ringe kundeservice hos din altibox partner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå