Gå til innhold

Quake3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quake IV kommer til høsten forresten, hvis du ikke visste det.

Jeg visste det ikke, hvordan vet DU det? :p oy, har spilt en god del quake 3 i mitt liv, husker når det kom så delte det seg opp: enten spilte man quake 3 eller unreal tournament :)

http://www.playserver1.com/play247.asp?pag...PC&title=106392

pluss at jeg har lest mye rykter rundt over alt om det, og høsten 2003 er nevnt ofte.

Lenke til kommentar

quack 4 kommer nok ikke til høsten nei, den dato'en der er bare tull. vanlig praksis for butikker å komme med en dato de tror spillet blir sluppet. var jo folk som trodde at doom3 skulle komme til jul 2002. nå kan alltids raven dra en valve, og plutselig anonsere at q4 er klart for release om noen måneder, men det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar
Kan dessverre ikke gi deg noe tips om et billig sted. Sjekket Play.com, men der hadde de det ikke. Quake IV kommer til høsten forresten, hvis du ikke visste det.

Veldig usansynlig, da ville de sagt ifra for lenge siden vil jeg tro og med tanke på at Quake IV skal bruke Doom 3 motoren, nei har ikke link, dessverre, jeg husker ikke annet at jeg leste det på en respektabel side, og Raven hadde sagt det offesielt:)

---

Ingen link, så dere får ta meg for mitt ord, sikkert noen andre som har lest det også:)

---

Lenke til kommentar

Jeg har nå prøvt å spille litt, men finner ingen servere med ping under 100... Ingen så har noen norske på lur? (jeg bruker ikke ASE).

Og når jeg skal connecte noen servere må jeg skrive cdkeyen på nytt, og det kommer nye mapper i q3 directoryen min.. Hva er dette?

Lenke til kommentar

Finner ingen servere under 100ms til q3? lol!

Siden ASE tydeligvis ikke vil sammarbeide med deg - http://www.online.no/servers

dutrenger osp, og de sist oppdateringene for å spille q3 på net, og mest sannsynlig pb enabled. Hvis du vil spille tdm så er tdmpickup.no @ quakenet obligatorisk.

Og når det gjelder rq3 så er det nesten ingen som spiller det i norge og takk gud for det. Spill aq2 i stedet.

Lenke til kommentar

Takk Candyshot... Plz ikke le av meg da! jeg er jo n00b2k i q3 :D

Men osp, hva er det? Hvor får jeg det? hvorfor er ikke det med q3 når det er så obligatorisk?

Feil melding jeg pleier å få: Server uses protocol 68 ??? help plz :)

Og jo takk H4ck3r, men jeg kjøpte det før jeg leste posten din

Lenke til kommentar

Q3 burde ikke være dyrt. Sjekk på acers mic, www.gamesmix.no bl.a. Husker ikke helt hvor, men jeg så det for 180 kroner eller noe på et av de stedene tror jeg. sjekk også www.cdon.com

Disse stedene pleier å ha billige gamle spill. Bestilte d2 for liten stund tilbake, kosta bare 130 eller noe.

Lenke til kommentar

Server uses bla bla er fordi du ikke har det du trenger.

Siste oppdatering :

ftp://ftp.online.no/pub/online.no/spill/s...e_132_win32.exe

Osp :

ftp://ftp.online.no/pub/online.no/spill/s...3-1.01_full.zip

RQ3 hvis du vil teste det :

ftp://ftp.online.no/pub/online.no/spill/s...uake3/reaction/

Rocket Arena 3

ftp://ftp.online.no/pub/online.no/spill/s...ake/quake3/ra3/

Det er vel det du trenger, men husk for å spille på de fleste serverne må du starte med følgende syntax

..quake3.exe +set cl_punkbuster 1

Lenke til kommentar

Hva er osp da? og hvordan bruker jeg det? Jeg har lasta det ned nå, men fatter ingenting.. :shrug:

Og det protocol version 68 må vel være noe annet..? Jeg kunne spille rq3 i går, men jeg reinstallerte q3, så nå funker ikke rq3 heller (pga server uses protocol version 68 )

sorry for all masinga, men vil spille quake3! trodde det skulle være piece of cake...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...