pakkihala Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei! Jeg tror det er mulighet for at jeg har greid å slette usb mic driver på en eler annen måte. Jeg kjøpte Roccat Kave for en god stund siden, det funket fett helt til jeg gikk inn på Innspillingsenheter og med et uhell slettet jeg noe der. Kan ikke huske hva det var, men det hadde noe å gjøre med Roccat Kave headsettet. Så formaterte pcen, men det funka heller ikke. Sendte inn headsettet til Gamezone og jeg fikk nytt Kave. Jeg kommer hjem å tester det. Men det funker heller ikke. Så det er nok ikke noe med Headsettet. Setter pris på all hjelp ! Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Er det noen enheter under enhetsbehandling som mangler driver? Lenke til kommentar
pakkihala Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Er det noen enheter under enhetsbehandling som mangler driver? Er ikke sikker, så her er noen av bildene som viser driverdetaljer over "Enheter for menneskelig grensesnitt". Alle har samme drivere ser det ut som. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har du prøvd den på en annen pc? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du vil ikke se headsettet under USB enheter, du må sjekke under Lyd-, video- og spillkontrollere. Uansett så burde du ha sett det under Innspilling. Og har du prøvd andre USB porter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå