Gå til innhold

Slå av HTC Desire

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte Desire for noen måneder siden og helt fra starten av har den vært ufattelig treg til å slå seg av. Fra jeg trykker på "slå av" til den faktisk slår seg av kan f.eks. ta 15min...

Andre som kjenner til problemet/løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaterte faktisk i forrige uke... Sjekket nå igjen, men får beskjed om at ingen oppdateringer finnes for telefonen.

Innstillinger->Om Telefonen->Programmvareinformasjon->Firmware-informasjon: 2.1 update 1

Burde det stå 2.2 på firmware da? eller er "update 1" det samme som android 2.2?

Endret av 01neven
Lenke til kommentar

Da har du fortsatt android 2.1 og ikke nye "Froyo"

Har en Desire fra england, de sender vel ut en oppdatering til de norske tlf snart.. den inkl 720p video opptak og google voice sok

01neven skrev (På 8.8.2010 den 18.06):

Jeg oppdaterte faktisk i forrige uke... Sjekket nå igjen, men får beskjed om at ingen oppdateringer finnes for telefonen.

Innstillinger->Om Telefonen->Programmvareinformasjon->Firmware-informasjon: 2.1 update 1

Burde det stå 2.2 på firmware da? eller er "update 1" det samme som android 2.2?

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd dette et par ganger, og jeg mistenker at det er en app-service som henger. Ser ut til at telefonen har veldig lang wait to kill-timeout på 2.1

Opplever du at den er like treg hvis du skrur den av igjen rett etter at du har skrudd den på, eller er det først etter litt bruk? Hvis sistnevnte er det bare å bruke en app av gangen og prøve å skru av, så finner du kanskje en eventuell synder. Hvis førstnevnte er det litt mer tricky, for da er det noe som lastes i oppstart som gnøkker det til. Da må du fort begynne å fjerne apper som kjører ved oppstart for å se om det er der feilen ligger.

Lenke til kommentar

Da er det jo bare å installere en og en igjen av de du føler du må ha. Så får du se nøyaktig hvem synderen var, og kanskje sende en mail til utvikleren. Jeg opplever de fleste utviklerne som ganske seriøse og de setter stor pris på denne typen tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...