runela Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har en BenQ 21,5" LED V2210 Eco som ikke er så samarbeidsvillig. Den blinker til tider, der skjermen blir svart og jeg mister bildet i noen sekunder. Og dette er utrolig irriterende! Får heller ikke kjørt i full hd oppløsning. Da blir skjermen uklar og dekker bare en liten del av skjermen. Må helt ned på 1680x1050 for og få fult og klart bilde. Men skjermen skal jo støtte full hd! Kjører via HDMI kabel og har et ATI Radeon HD5870 skjermkort. Noen som har en ide? Eller er det noe feil med skjermen? Prøvd og oppdatere alt av drivere uten noe framskritt. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har du forsøkt å endre innstillinger i Catalyst Control Center (ccc)? Jeg har samme skjerm og et 5850, og måtte stille på overscan/underscan når jeg kobla til HDMI for å få fullt bilde. Der kan du også justere oppdateringsfrekvensen (hertz) på skjermen. link som kanskje kan være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå