Marir Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har du tatt teoriprøven, og husker noen av spørsmålene du fikk? Gjengi dem her i forumet til stor glede og hjelp for de som skal ta teorien. Husk å oppgi hvilken førerklasse du tok teorien til. Eks: "Mopedteorien: Hvilke krav stilles til mønsterdybden i dekket? Riktig svar var 1,6 mm. " 1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kan først anbefale denne: https://teoritentamen.no/ Tilgang til tusenvis av spørsmål. Koster 30 kroner for 24 timer. Et par-tre timer med den der, så er du godt rustet Lenke til kommentar
Marir Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Poenget var jo ikke å finne slike sider som kan hjelpe, men at folk som vil kan skrive inn de faktiske spørsmålene fra biltilsynet sine prøver. Trodde det kom klart nok fram i første posten. Mange som benytter slike sider men alikvell kan dra nytte av en slik post som dette (forutsatt den faktisk blir brukt rett). Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Skjønner. Men ethvert spørsmål som kommer frem her, vil man finne på en slik side uansett Hvor mange meter i sekundet tilbakelegger bilen dersom du kjører i 50 km/t? Ca. 14m Endret 8. august 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Marir Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Godt mulig. Jeg har pløyet gjennom flere slike sider nå, men kan ikke si jeg har noe å tape på å høre hva folk husker av spørsmål siden jeg skal ta teoriprøven i morgen. Lenke til kommentar
Marir Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Mopedteorien: - Hvordan skal skjea være? (Så stram som mulig, med en slakk som er beskrevet i instruksjonsboka + to andre alternativer jeg ikke husker) - Hvordan kan du kjøre mest miljøvennlig? (Høyt turtall, lavt turtall og mykt, du kan ikke kjøre spesielt for å kjøre miljøvennlig da mopeden er miljøvennlig i seg selv) - Husker ikke spørsmålet, men svaret var at man forbrenner gjennomsnittslig 0,15 prommile på en time. - Og et spørsmål om promille, medisiner og den slags.. Regner med at alle vet at det er ulovlig å kjøre med en promille på 0,2 og over. PS: vræl ut om jeg driver med vranglære her, så endrer jeg på det fortest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå