eivind ånes Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Fant ikke ett annet sted på forumet å poste dette så.. Jeg har Samsung Galaxy Spica. Fikk nylig ett virus på mobilen som visstnok heter "Pantheon". Viruset virker ikke så langt virket inn på applikasjoner eller informasjon. Men den har erstattet hjemmeskjermen slik at den går i svart hvert 10 sekund og greier bare å gå innpå melding, kontakter, internett og oppringing. Har prøvd å slått av og på mobilen flere ganger og fjernet Pantheon ifra "running applications" på appswipe, men ingenting hjalp. Har tenkt til å prøve å oppgradere mobilen på nytt. Har noen noe tips om hva jeg kan gjøre... uten om å gå til elkjøp og få de til å fikse den... Blir glad for hver tilbakemelding. Endret 11. august 2010 av cyclo Emnetittel spesifisert Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Virus ? Pantheon er vel Samsung Galaxy Spica sin home screen application (made by Samsung). Prøv å cleare cache for Pantheon applikasjonen. Endret 8. august 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Pantheon er Samsung's TouchWiz, ja. Men virus-beskrivelsen er kanskje ikke så langt unna mål Legg inn denne http://www.appbrain.com/app/com.fede.launcher så går alt så mye bedre. Du kan veksle mellom de to med denne http://www.appbrain.com/app/ymst.android.homeswitcher . Lenke til kommentar
eivind ånes Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 takk for begge svar. Vil først prøve det i svar 1. Men hvordan clearer jeg cachen? Jeg får ikke opp pantheon som noe program når jeg går på installerte applikasjoner... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Jeg har ikke denne selv så det vet jeg ikke eksakt. I forbindelse med innlegget ditt havnet et søk på denne tråden hos androidforums (les # 2): Pantheon error - Spica almost unusable? Endret 8. august 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 eivind ånes skrev (På 8.8.2010 den 16.32): Men hvordan clearer jeg cachen? Slå telefonen helt av, og så på igjen? Alle apps'ene jeg finner krever root. Lenke til kommentar
eivind ånes Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 takk for linken til han andre som hadde samme problem. Fikk alt til å funke etter å ha avinstallert noen filer og sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå